obey-robots.txt
20 April 2018, 23:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
T-Mobile
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken

ingesprektoon

fedor
Hallo,

Sinds 2 dagen krijg ik een ingesprektoon te horen als ik wil bellen met de vaste telefoon. Ik kan wel gebeld worden zonder problemen.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Alvast bedankt.
 
cornfed
Bel je via een modem?

En hoor je de bezettoon direct na het opnemen van de hoorn of na het intoetsen van het telefoonnummer?
 
jpt
fedor
kan je ondanks de toon toch gewoon naar buiten bellen ?
zo ja dan zit je voicemailbox vol.(welke standaard uit staat volgens tele2, dus niet staat gewoon aan)
foutje van tele2

dan hoor je een onderbroken kiestoon.





grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
toetsie
Die onderbroken kiestoon heb ik ook, maar mijn voicemailbox zit niet vol, er staat geen enkel bericht in.
Ik heb het stappenplan wat elders op het forum staat gevolgd, maar het lost het probleem niet op.
Heb KS gebeld, maar die weten het opl niet.
 
cornfed
@ Plumber

De twee reacties helpen de TS niet bepaald verder.
Je kruistocht tegen Tele2 moet je echt ergens anders gaan uitvoeren.
Dit is een GEBRUIKERSGROEP!
Dat betekent dat we ELKAAR proberen te helpen.
Daar vallen deze reacties dus niet onder.
 
jpt
toetsie
de door jou aangehaalde tutor (confred)klopt helemaal zou moeten werken!
aan een kant voor mij goed te horen dat jij het ook niet op kan lossen ook niet met k (s)
begrijp me niet verkeerd is lastig voor jou en soms voor mensen die je bellen krijgen dan een boodschap te horen.
ik had gisteren namelijk een aanvaring met iemand van Klanten(service)over hetzelfde fenomeen zie post hierover, zo heb ik ze daar nog niet meegemaakt en ik ben inmiddels wat gewend.
standaard is de voicemail(volgens de documentatie) niet ingeschakeld moet de klant zelf doen!
helaas de voicemail staat standaard aan!(instalatie fout bij tele2)heb ik o.a uit de mond van een tele2 medewerker!
ik ben nu zover dat tele2 zelf de voicemail op die lijn uitzet(met veel moeite)
is even afwachten moet komende week gerealiseerd worden.
wordt hier ook nog over gebeld. dat weet ik nu zeker!

dus of zo laten of helaas de nodige voorbereidingen treffen.(zoals ik altijd doe)
en via de technische dienst alles uit laten zetten (daar zijn ze voor)
ik hoop dat het je lukt zonder al te veel irritatie

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
@Toetsie, deze gebruikt?
Werkt bij mij ook goed.

Geplaatst door stroom op 05-03-2010 21:58#7
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,

ik had hetzelfde probleem, sinds ik via tele2 belde een onregelmatige kiestoon:
het blijkt dat de voicemail automatisch is geactiveerd en de onderbroken kiestoon is een teken dat je een voicemail bericht hebt. Als je de berichten verwijderd, heb je weer een gewone kiestoon.


Hieronder de procedure om te voicemail uit te schakelen:

Uit ons gesprek heb ik begrepen dat u de voicemail wilt uitschakelen. Om uw voicemail uit te schakelen moet u eerst de berichten uit de voicemailbox verwijderen. U voert hiervoor de volgende stappen uit:


- Bel 1233 vanaf uw vaste Tele2-telefoon.
- Vervolgens word er gevraagd om uw pincode: deze is standaard
0000.
- Verwijder via het keuzemenu de voicemailberichten.


Vervolgens kunnen er 3 codes op het telefoontoestel ingetoetst te worden. Per code gaat kunt u de volgende stappen volgen:

Voicemail bij ingesprek verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #67# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Voicemail bij geen gehoor verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #61# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Doorschakelen bij elk gesprek verwijderen

- Neem de hoorn van de haak
- Wacht tot u een kiestoon hoort
- Toets de code #21# in
- Wacht 20 seconden
- Verbreek de verbinding

Hiermee is de voicemail volledig verwijderd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
toetsie
@kobus1960

Ik heb dat al geprobeerd, maar voor mij werkt het niet.
ex Tele2, nu Ziggo
 
fedor
Bedankt voor de reactie, ik ga in ieder geval even proberen dat wat Kobus schreef over de mailbox. Ik heb zelf niet de mailbox geactiveerd en wist niet dat deze erop stond.
Ik kan iemand bellen en pas dan krijg ik een ingesprektoon. Ik bel via een modem, heb deze ook al een paar keer uit en aan gezet.
 
jpt
nog even een aanvulling over het aan/uitzetten van voicemail

niet alleen de genoemde codes intoetsen maar als volgt
uitzetten

#67#1233#
#61#1233#
deze staan dus standaard aan.(horen volgens de documentatie standaard uit te staan)

doorschakelen #21#(nummer)# (alleen nodig als je dus zelf je nummer hebt doorgeschakelt naar een ander nummer)

bron: handleiding tele2
bij mij op blz.31 en 33

GRTS
Gewijzigd door jpt op 05 oktober 2010, 08:52
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ingesprektoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:35:16
| abmg14:49:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?