obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Verbinding met Sony blue-rayspeler BDP-S470
cornfed
Kan me niet voorstellen dat Sony wereldwijd alles gaat wijzigen alleen omdat één Nederlandse provider problemen heeft met zijn router of netwerk.

Het is puur wachten op Tele2 die de oplossing moet brengen. Alleen wanneer???
Als over enkele jaren nieuwe routers worden ingevoerd bij Tele2, zal het probleem vast en zeker verholpen zijn.
Gewijzigd door cornfed op 01 januari 2011, 12:16
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jipdejong
@Kobus1960. Smile Ja gelukkig nieuwjaar.Smile

Ik ben hetzelfde rondje gegaan als iedereen hier denk ik, Tele 2 gebeld: ondersteunen geen randaparatuur, ligt aan Sony etc. Toen Sony gebeld: ligt aan de router etc. Toen de winkel gebeld: kan apparaat ter rfeparatie aanbieden. Hij is alleen niet stuk.


Het enige unieke'aan mijn verhaal is: Aanvankelijk werkte het gewoon goed! Ik heb tot begin december gewoon internet gehad, gracenote etc. Mogelijk is het mis gegaan na een firmware upgrade. Kan ook een modem upgrade van tele2 zijn, die merk je doorgaans niet, worden van centraal gepushed geloof ik.

Heeft iemand een firmware downgrade van de Sony geprobeerd?


@Cornfed: Ligt het puur en alleen aan de router (davolink) of aan het tele2 netwerk daarachter? Enkele jaren wachten klinkt voor mij als : accepteren!?
 
kobus1960
Het ligt aan de router en de bijbehorende firm/soft-ware.
Het laatste is gewoon te triest in vergelijk met andere ISP's.
Vandaar zoveel klachten van mensen met randapparatuur.
Ik ga hierin dus mee met Cornfed, de enige juiste conclusie.Frown
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
brucie
Ik was het zo zat dat de boel niet werkte dat ik de
Samsung BD-C5500 afgelopen week heb gekocht.
Was welliswaar weer € 129,-- kwijt, maar het
scheelt mij een hoop ergenis.
Aangesloten en gelijk verbinding met internet.
In juli loopt Tele2 abo gelukkig af en ga ik de Sony weer proberen bij een nieuwe provider
 
jipdejong
Tele2 ondersteunt geen randapparatuur. Dat zeggen ze althans steeds, ik heb al 2 keer gebeld en eveneens 2 keer schriftelijk ondersteuning gevraagd.

Op zich begrijpelijk, maar het staat nergens in hun algemene voorwaarden! ik kan dat althans niet vinden......

Is het een idee om gebruik te maken van de splitter en dan zelf een modem router te installeren? Is dat mogelijk, heeft iemand dat geprobeerd??
 
cornfed
Twee modems kan je niet laten draaien op één dezelfde telefoonlijn.

Je kan wel proberen om de router te vervangen.
Maar dan werkt de telefoon en tv niet meer.
Zie -> Davolink router vervangen
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jipdejong
als je de splitter gebruikt zit de telefoon vóór de modem. als dat werk tenminste.....

ik wil dan 1 modem(linsys of sitecom of zo), en heb geen tv. Maar...n kan dat zo? of heb je meer problemen?
 
d@b
Cornfed,

Vind je dit niet dezelfde trekjes hebben als mijn problemen met de receiver die wel zonder problemen op andere netwerken werkt?

Ik begin te twijfelen of het tijd is voor een andere provider.
 
cornfed
Er staat een link in het vorige bericht. Daar lees je de details.

Een ADSL splitter is om analoge telefonie en ADSL te scheiden, niets meer.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Denkt je dat Tele2 nu nog met een oplossing komt?
We zijn al een jaar verder en er is volgens mij niets gebeurd.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding met Sony blue-rayspeler BDP-S470', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie