obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
ik loop tegen een muur van onwil aan
monica
Doordat ik ben overgestapt naar Tele2 is mijn aansluiting op het telefoonnet opgezegd, wij hebben een klein bedrijf, dus de gevolghen zijn enorm. KPN wil mee werken en heeft 1 telefoontje van Tele2 nodig. Niemand bij Tele2 is bereid te helpen: procedures, kunnen wij niet. Het is een medewerker wel gelukt en een nieuwe wensdatum door te geven en nu wordt onze telefoon op 15-12-2010 heraangesloten. IK BEN VERBIJSTERD!

Ik ben nu al dagen bezig om een medewerker te vinden die wil meewerken. Gisteren een vrouw, die mij vertelde dat ik naar haar moest luisteren en dat ik niet WEER haar mag onderbreken, als ik dat wel doe zal ze het gesprek beeindigen. Ik dacht dat ik een probleem had, maar zij heeft het: een klant die haar iets vraagt te doen. Terugbellen is zo wie zo niet gebruikelijk vertelt medewerkster M.

De volgende mederwerkster wist zelfs te vertellen dat klachten wel worden genoteerd maar direct worden weggeooid.
 
leeg
dubbel post ?Cool
 
monica
Zakelijk en een tweede consumenten abonnement voor een voipnummer. De bedoeling was dat dit voipnummer in het zakelijke abonnement kwam, maaar ook dat is niet gelukt, dus heb ik daarnaast een internet, bellen en tv afgesloten en daar is waarschijnlijk het misverstand ontstaan en heeft deze medewerker, de andere lijn opgezegd en de nummers laten vervallen. De tweede lijn is nog niet inwerking deze zou in november starten. Allemaal heel vervelend.

Nu is een medewerker van Tele2 voor mij bezig om een nieuwe heractivering aan te vragen
 
Tele2 Webcare
Beste monica,

Vervelend om te lezen dat er dingen zijn misgegaan bij je overstap naar Tele2.
Wil je je postcode/huisnr. en/of klantnummer in een privebericht naar me sturen?
Dan kan ik je probleem voor je in behandeling nemen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste monica,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kletskater
Benieuwd of dit is opgelost..
Is er een vervolg op dit verhaal?
 
kobus1960
Feedback is ook een onderdeel bij forums lezen en posten.
Helaas is dát redelijk zeldzaam.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Marieke J
Het is voor mij nog steeds onduidelijk wat monica eerst had:
Ze spreekt over "aansluiting op het telefoonnet opgezegd", voipnummers en "de andere lijn opgezegd en de nummers laten vervallen" .
Hoeveel telefoonlijnen had Monica? Hoe zijn die verdeeld: ISDN2, analoog, voip? Hoeveel verschillende aansluitingen had ze? En op welk soort aansluiting is welk abonnement aangevraagd als wijziging?

" De bedoeling was dat dit voipnummer in het zakelijke abonnement kwam, maaar ook dat is niet gelukt, dus heb ik daarnaast een internet, bellen en tv afgesloten en daar is waarschijnlijk het misverstand ontstaan en heeft deze medewerker, de andere lijn opgezegd en de nummers laten vervallen"

Welke medewerker heeft wat gedaan? Van Particulier (Internet, Bellen en TV) of zakelijk? (alleen vaste telefoon of Internet en bellen voor ondernemers) Op particulier kan niet geleverd worden als er een ISDN verbinding is en daar denk ik sterk aan als ik "de andere lijn opgezegd en de nummers laten vervallen" lees. Op ZZP&kleinzakelijk wordt de ISDN-verbinding wel opgezegd en kun je maximaal 2 telnrs overnemen, de andere nummers komen te vervallen (bij ISDN2 horen meestal 4 telefoonnummers).

Of waren al haar nummers al Voip? En had ze eerst 2 Voip telefoonnummers gecombineerd met ADSL, waarvan maar 1 nr kan worden overgenomen door particulier? Dan komt de ander te vervallen

Het is vervelend als een medewerkster van tele2 je het gevoel geeft dat ze niet wil luisteren, maar sommige dingen zijn bij tele2 technisch of systeemtechnisch niet mogelijk

Heeft de klantenservice werkelijk gezegd dat klachten worden weggegooid of had monica de verkoopafdeling aan de lijn? Als je daar een klacht meldt dan kunnen ze daar niet veel mee, want dat is niet de juiste plek.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik loop tegen een muur van onwil aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Boete Opta tegen Tele2 blijft, maar lager. Algemeen : 2 27 mei 2012
Van kastje naar de muur gestuurd Algemeen : 21 15 jul 2011
van het kastje naar de muur Klacht over Tele2 : 9 19 sep 2010
Brein verliest rechtszaak tegen Ziggo (en XS4ALL) Algemeen : 1 19 jul 2010
Tele2 verliest kort geding tegen Ziggo en UPC TV diensten : 3 03 jun 2010
Advertentie