obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Overgestapt en Dubbele afschrijving Factuur!
Burchartz1
Hallo,

In Augustus ben ik overgestapt naar een nieuw pakket van Tele2, was al klant. Maar wilde ook kabeltelevisie. (achteraf ging dat niet door). Maar het nieuwe abonnement ging wel in. Echter voor Augustus betaalde ik extra overlap, na contact werd mij verzekerd dat dit terug gestort zou worden. Echter, in september werden er weer twee abbo's afgeschreven. Weer contact gehad, en de afdeling facturatie zou contact met ons opnemen. Echter dit is niet gebeurt. Tevens hebben we nog een brief gestuurd om het uit te leggen, waarop nog geen reactie. Afgelopen zondag weer gebeld, maar natuurlijk niemand van de facturatie en de medewerker aan de tel kon niet helpen. Ook is er inmiddels weer een dubbel abonement afgeschreven. Totaal telkens 100 euro. Word er nu een beetje gek van. Kan iemand tips geven om dit snel op te lossen??
 
Tele2 Webcare
Beste Burchartz1,

Het spijt me om te lezen dat er dubbele abonnementskosten gefactureerd worden, ik wil dit voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en/of klantnummer in een privebericht naar mij willen sturen? Dan neem ik dit in behandeling. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Burchartz1,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met de dubbele abonnementskosten die gefactureerd worden en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overgestapt en Dubbele afschrijving Factuur!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dubbele incasso factuur oktober 2012 Klacht over Tele2 : 1 18 okt 2012
factuur Klacht over Tele2 : 12 01 mrt 2011
Factuur Algemeen : 22 15 sep 2010
Factuur tele2 klopt van geen kant Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 1 02 aug 2010
Te veel BTW op factuur? Algemeen : 1 17 feb 2010
Advertentie