obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
vdsl2 bij KPN
Miki
Nadat ik 50mb internet bij tele2 had besteld (ben al jaren tevreden tele2-klant), heb ik voor de gein nog even gekeken bij andere aanbieders van vdsl-internet of ik bij hun ook positief uit de postcode check zou komen. Resultaat; allemaal negatief, dus ook de KPN. Sinds maandag overgesloten van tele2 20 mb naar tele2 50mb, geen supersnelle verbinding maar met 27mbps toch 2 keer sneller als met de oude aansluiting (en 5mbps up!Grin), ikke dus tevreden. Kijk ik vandaag weer voor de gein op de postcodechecker van de KPN, is nu ineens wel vdsl mogelijk bij ze.... Is dat een rotstreek, Tele2 op laten draaien voor de kosten voor aanpassing van adsl naar vdsl, en vervolgens aangeven dat het bij hun ook mogelijk is. Ik hoop nog lang tevreden klant bij Tele2 te kunnen blijven...
 
cornfed
De systemen van Tele2 en KPN zijn gescheiden van elkaar.
Dus de een heeft geen invloed op de ander.

Waarom je nu wel en toen niet positief uit de KPN check rolde, kan eigenlijk maar door twee reden veroorzaakt worden.
Of de centrale is ondertussen aangepast door KPN voor VDSL2 verbindingen of ze hebben hun postcode bestand aangepast.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Miki
tele2 maakt toch gebruik van de systemen van kpn?
 
cornfed
Nee, het enige waarvoor Tele2 KPN nodig heeft is de koperlijn tussen de centrale en je huis.
Tele2 heeft zijn eigen apparatuur en glasvezelnetwerk in de telefooncentrale.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Miki
Ah, oké. Dankjewel voor de info. Maar ik vond 't bijna te toevallig. Vorige week was de postcodecheck bij kpn nog negatief. En nu positief. Niet dat ik ooit naar kpn wil, ben tevreden genoeg over tele2 om er te blijven!
 
cornfed
Dat zal wel toeval geweest zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vdsl2 bij KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie