obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Opvragen status belbundel
kazius004
Goedenavond,

Is het bij tele2 mogelijk om net als bij hi online je belbundel in te zien? zodat je weet wat je nog in je bundel hebt zitten?
Mijn vriendin heeft hi en die kan gewoon online bekijken wt ze nog in haar belbundel (abonnement) heeft zitten. Of is het op een andere manier mogelijk de status op te vragen?

Christiaan
Gewijzigd door kazius004 op 08 december 2010, 21:07
 
Ydnic
je kan verschillende manieren je belbundel opvragen,laat je niet misleiden door die medewerkers zoals bij mij gebeurd is,als de chat open is kun je het daar vragen maar die bandieten zeiden ook dat 1200 bellen buiten je belbundel viel,dit is dus niet waar hierdoor heb ik nu onnodige kosten op mijn hals gehaald door hun foutieve informatie maar verantwoording nemen en comepseren ho maar.

0900 is natuurlijk plus kosten bij gebruik van mobiele telefoon dus ook een addertje,beste is de chat..als je ze tenminste te pakken krijgt.
Een tip kijk goed uit want het zijn echt bandieten en qua kennis kan je niet op de agents afgaan zie mijn voorbeeld.

Ook kenmerkend is dus dat ze altijd zullen proberen de schuld bij jou te leggen of ineens te verwijzen naar de website.....Ze zouden mogelijk moeten maken om ergens zelf KOSTELOOS op te vragen maar tot nu toe is betrouwbaarheid ver te zoeken

suc6
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opvragen status belbundel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
status knippert, geen DSL verbinding Algemeen : 3 09 feb 2011
Beltegoed abonnement opvragen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 3 07 nov 2010
Status bestelling verdwenen Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 19 dec 2009
Advertentie