obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ongelovelijk....
noddyholder
Ongelovelijk!
Eindelijk kon ik volgens de postcodecheck op mijn adres 50mb snelheid krijgen. Toen ik de klantenservice belde om mijn abbo te wijzigen was dat geen enkel probleem.Ik moest natuurlijk wel 6 weken wachten ( ik ben al jaren klant dus waarom zo lang) maar 15 december was de oplevering. Op 15 december gebeurde er niks ,in Mijn Tele2 was de order in oplevering maar ik had ook nog geen ander modem dus maar even bellen.
De dame zei dat er een probleem was om de modems te leveren ,er was een tekort maar volgende week moest ik er een hebben. Op maandag weer gebeld ,toen zei een andere dame ,"Wat raar dat U nog geen modem heeft ,ik stuur er meteen een op".
Ik begon toch een beetje de boel te wantrouwen en belde de volgende dag weer om er zeker van te zijn dat het modem was opgestuurd. Ik kreeg weer een dame aan de telefoon en na een paar minuten zuchten zei ze "Ik heb slecht nieuws voor U , er is helemaal geen mogelijkheid om 50 mb te leveren op uw adres omdat U te ver van de centrale woont nl 1800 meter of zoiets"
Toen zakte mijn broek af ,ze houden mij dus 6 weken aan het lijntje en dan komen ze er achter dat ik het product niet kan krijgen.
Ik ben al jaren een tevreden klant maar ik ga nu toch rond kijken of er een betere provider is.
Nog een ding ,toen ik mij opgaf voor de 50 mb ,kreeg ik bij het eerste telefoontje the horen dat ik meteen 34,95 moest betalen omdat het aanbod alleen voor nieuwe klanten was. Toen heb ik nog een keer gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik de eerste 6 maanden 19,90 euro moest betalen en vond de mevrouw het heel raar dat ik dit aanbod niet meteen had gekregen .Is dat ook beleid bij Tele 2 dat als de kalnt niet oplet ze een ander contract krijgen?
Marco

Topic titel ff iets aangepast,
Gewijzigd door op 21 december 2010, 11:56
 
Tele2 Webcare
Beste noddyholder,

Je bericht is ook binnengekomen via een ander forum. Daar heb ik je om gegevens gevraagd.
Zou je je gegevens in een persoonlijk bericht via dat ander forum naar me willen sturen?
Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
noddyholder
The saga goes on
Nadat mijn order niet mogelijk was volgens de medewerker van Tele2 ,heeft Danielle van Tele 2 mijn gegevens gevraagd en zou ze het inkijken .Tot mijn grote verbazing kwam vanmiddag een koerier aan de deur met het fibermodem! Als ik mijn status in Mijn Tele2 bekijk, is mijn order voor de 50 mb geannuleerd en als ik de postcodecheck doe is het ook niet meer mogelijk op mijn adres .Ik vraag me dus af of het opsturen van het modem weer een fout is of dat ik against all odds ,toch 50 mb kan ontvangen.
6 weken geleden vond ik het prachtig om de 50 mb te krijgen nu ben ik bang dat als ik het nieuwe modem aansluit (wat nogal veel gedoe is omdat ik alle kabels heb weggewerkt) ,de boel niet of slecht werkt en als ik dan de 50 mb afdeling bel voor hulp ,ze zullen zeggen "U hoort helemaal geen fiberspeedmodem te hebben"
 
kobus1960
Daar kom je maar op 1 manier achter, en da's aansluiten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
noddyholder
Het was een grote zak lucht, de 50 mb werkt niet .De ene helpdeskmedewerker stuurt het modem en de andere annuleert de order. Vanmorgen maar weer gebeld ,nu heeft een medewerker mijn lijn doorgemeten en volgens die meting woon ik op 1300 meter van de centrale en dat is te ver. Ik ben er ook achtergekomen dat Tele2 dus de eerste paar jaar weinig mogelijkheden heeft om de snelheid op te voeren omdat deze VDSL techniek zeer beperkt is. De medewerker had nog wel hoop dat de draadloze variant snel zal worden maar dat zal ook nog een hele poos duren. Als er meer vraag komt naar snellere verbindingen zal Tele2 moeten passen en daar ben ik niet blij mee. Ik ben sinds de aanvraag voor de 50 mb internet geld (ik ben uitgenodigd op de kerstborrel omdat ik de klantenservice zo goed ken) en heel veel vertrouwen kwijtgeraakt.
Het is dat de andere providers nog duur zijn met hun snelle verbindingen en dat je bv bij UPC ,altijd de tv erbij moet nemen (ik heb een schotel) ,anders was ik al opgestapt. Ik ga in ieder geval actief rondkijken.
mvg Marco
 
kobus1960
Tele2 is weer aan zwetsen, Tele2 kan niet, de kennis is er, de centen niet.
Tele2 is door het moederbedrijf aangezet zoveel mogelijke klanten te werven.
Die moeten de investeringen gaan betalen, pas dan komt er een goeie infrastructuur.
Tele 2 heeft nu al z'n kapitaal ingezet om andere ISP's over te nemen, vervolgens
de mensen daar eruit te trappen, en dus ook de kennis weg te gooien.
Tele2 heeft hopeloos de hand overspeeld, da's het probleem.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ongelovelijk....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie