obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Decoder en Home cinema aansluiten.
Iris
Hallo,

Dit is voor mij de eerste keer dat ik op dit forum zit en heb een giga probleem m.b.t. de home cinema set die
ik al had voordat ik Tele2 Interactieve tv had aangeschaft.
Wat blijkt nu het geval, ik kan mijn home cinema niet aansluiten aan de decoder die ik ontvangen heb, want dat
gaat met een 'SPDIF'-uitgang en ik heb alleen een antenne-uitgang....Frown
Voorheen had ik dus gewoon kabeltelevisie en luisterde ik dus alleen via de home cinema set, ik kan nu alleen via de
tv zelf luisteren, klinkt voor geen meter dus.
Heeft iemand soms het zelfde probleem en weet iemand een foefje zodat ik wel gebruik kan maken van mijn home cinema set?
Helaas heeft klantenservice van Tele2 mij niet verteld dat de decoder maar voor 1 tv geldt en ook dit soort dingen wat ik hierboven gezet heb mogen ze klanten wel eens meldden, want dan had ik het waarschijnlijk niet aangeschaft.
Ik zit er nu wel een heel jaar aan het contract gebonden, zonder profijt te hebben van mijn dolby surroundAngry
Welk techneut kan mij AUB helpen???

Alvast bedankt,

Groetjes Iris
 
cornfed
Dit topic eens lezen: Zo sluit je de Amino Decoder aan op je versterker/receiver
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder en Home cinema aansluiten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie