Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
probleem met draadloos
|
|
dutchiez0r |
Geplaatst op 04 August 2007, 10:45
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Aug 2007 |
ik heb sinds vanochtend problemen met mijn draadloze verbinding. mijn laptop geeft in de netwerk lijst niet meer de draadloze verbinding van de modem (na reset, restart, etc etc niet werkend) als ik de modem reset krijg ik deze volgorde van de ledlampjes: groen power, knipperend groen (snel) status, groen dsl, op de drie sec. knippend status, rood power. dit herhaald zich weer maar na een tijdje springt de power op groen (en de rest is ook groen zoals het moet zijn) wie kan mij helpen? Gewijzigd door dutchiez0r op 04 August 2007, 10:47 |
|
|
Bill |
Geplaatst op 04 August 2007, 22:27
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Heb je je modem al gereset?
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met draadloos', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
probleem VPN connectie | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 03 Nov 2015 |
vaste telefonie + draadloos internet | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 25 Apr 2015 |
Draadloos thuis Netwerk | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 21 | 02 Mar 2013 |
draadloos samsung smart tv aansluiten | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 24 Jan 2013 |
Comtrend Tele2 modem Probleem | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 2 | 01 Dec 2012 |
Advertentie