obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost
toetsie
Vanaf het moment van oplevering, begin september, van Internet+Bellen heb ik een onderbroken kiestoon gehad.
Alles geprobeerd om een normale kiestoon te krijgen, ook de oplossing die hier op het forum geboden wordt, niets hielp,ook Tele2 had geen oplossing voor mij.
Ik heb het toen zo maar gelaten en er verder geen aandacht aan besteed.
Gistermiddag toen ik zat te bellen hoorde ik een klik en werd de verbinding verbroken.
Toen ik opnieuw wilde gaan bellen met de persoon waar ik mee in gesprek was, hoorde ik tot mijn stomme verbazing een normale kiestoon en geen onderbroken kiestoon meer.
Hoe kan het dat het nu ineens opgelost is na een dik half jaar?
 
jpt
dat is ergens gebeurt in de tele2 spelonken.

de onderbroken kiestoon geeft normaal aan dat jouw voicemailbox vol zit!
bij mijn vrienden was er vanaf het begin ook deze hapering.
echter de voicemailbox was door ons niet te benaderen. laten resetten door klanten(service)na veel moeite!
mocht helaas niet baten.(nog steeds onderbroken kiestoon en voicemail niet te benaderen.
uiteindelijk via het hoofdkantoor van tele2 alles uit laten zetten helaas mocht niet baten.

dus alleen ergens in de burelen van tele2 weten ze wat er gebeurt is bij jou.
zal denk ik wel altijd een raadsel blijven.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Advertentie