obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Werkzaamheden ADSL-netwerk
 Onderwerp afdrukken
Router Veroudering?
duitsdogje
Hallo wij hebben nu al zoon 5 jaar dezelfde router van tele2 sinds wij allemaal hier thuis windows 7 draaien hebben wij steeds problemen met de router naja dat is wat we denken,
Windows7 gaf het ook al aan dat het daar aan kon liggen,
Wat er gebeurt is als je Radio msn een online spelletje aan hebt staan gaan ze allemaal uit/lag ook met youtube laden enzovoort wat ik wil weten is eigenlijk kun je een andere router kopen of moet het persee een tele2 router zijn en licht het wel aan de router?? hoop hier snel antwoordt op te krijgen!SmileSmile
 
duitsdogje
Heb helaas een 3 in 1 pakket
 
kobus1960
Even een toevoeging, als je 3 in 1 gebruikt, dus incl. TV, en je gaat gamen, streamen
en misschien ook nog downloaden gaat de boel haperen of down, simpelweg te weinig
beschikbare snelheid om alles te draaien. Daarbij gebruiken je windows 7 computers
ook nog eens standaard 20 % bandbreedte om updates e.d. in de gaten te houden.
Beperk in eventuele download programma's de te gebruiken snelheid/bandbreedte.
Tele2 is ook nog eens niet de meest stabiele ISP, dus ...................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
duitsdogje
Ik heb te snel gereageerd ik heb alleen Internet en telefonie van tele2 dit zal ook wel een probleem wezen denk ik
 
kobus1960
Als je een 20Mb abbo hebt mag het geen probleem zijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
duitsdogje
Weet ik heb ik ook ik had gister ook nog even tele2 gebeld en ze zijden dat we niet meer downloaden enzo dan andere mensen ze zouden het overleggen met de administratie ugh duurt zo lang altijd...
 
kobus1960
Oke, ik wacht even met verder reageren tot je een helder verhaal hebt wat je probleem
is en de reactie van Tele2, anders schiet het niet op Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router Veroudering?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
OE SLUIT IN MIJN TIME CAPSULE AAN MET ROUTERFUNCTIE ACHTER EEN TECHNICOLOR ROUTER / MODEL? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 26 mei 2015
Advertentie