Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Uitzending gemist werkt niet
|
|
febels |
Geplaatst op 05 September 2007, 10:24
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20 Jul 2007 |
Sinds enkele dagen wekt bij mij uitzending gemist niet meer, hebben meer mensen hier last van? Heb tele2 gold en vraag me tevens af wat of waar die Gratis Kinderprogramma's inhouden en waar die zich bevinden. Komt er trouwens bij uitzending gemist een compensatie voor het wegvallen van Tien? Alvast bedankt |
|
|
t2day |
Geplaatst op 10 September 2007, 11:45
|
Activiteit » Lelystad Berichten: 130 Lid sinds: 27 Dec 2006 |
Ik zelf heb geen last gehad van het feit dat uitzending gemist niet werkt! De gratis kinderprogramma's vind je gewoon onder jeugd, er staat wel een prijs bij, maar op je rekening zal je zien dat je er niet voor hebt hoeven betalen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitzending gemist werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |
Advertentie