obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
powerplug
DeM1S
Ik moet die gewoon even kwijt. 2 weken geleden besteld ik een extra decoder voor de tv op me slaapkamer.ik neem alles door want me contract werd ook verlengd enzo dat verliep allemaal goed.Ik praat met die vriendelijke vrouw over een powerplug enzo want wou geen nieuwe draden trekken door me huis ging allemaal best netjes
Maar alleen wijs die medewerker mij niet op het feit dat ik die ook gewoon bij tele2 kon nemen.Dus ik bel net met de klantenservice want ik zag ineens dat tele2 die powerpluggen ook heeft.Nu vertelt de klantenservice mij gewoon: je moet die gelijk bestellen bij je product want anders kan je ze niet bestellen meer achteraf en word ik verwezen naar de mediamarkt.Ben ik nou gek ofnie. Ik ben gewoon bereid voor die dingen te betalen maar kan ze niet kopen met tele2 dit is volkomen belachelijk!!!!!!!!!!
Dat ik dit hier even kwijt kan zal me weinig helpen vrees ik maar goed dan heb ik het toch maar gedaan
Belachelijke service van tele2!!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'powerplug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie