Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
draadloze printer
|
|
erenger |
Geplaatst op 18 December 2011, 08:56
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 18 Dec 2011 |
Ik had een draadloos modem entoen werkte mijn draadloze printer prima.Nu heb ik een nieuw draadloos modem ( de andere ging stuk) en kan ik niet meer draadloos printen.Ik heb de printer weer teruggezet naar fabrieks instellingen en toen alles weer opnieuw geinstalleerd.Ook heb ik mijn wepkye weer opnieuw ingevoerd.Ik krijg nog steeds geen draadloze verbinding met mijn modem.Wie kan mij helpen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18 December 2011, 09:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Met een nieuw modem heb je ook een andere webkey, een ander WiFi netwerk en dus ook een ander wachtwoord, heb je die gebruikt? Had je in het oude modem het IP adres veranderd? Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
erenger |
Geplaatst op 18 December 2011, 11:27
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 18 Dec 2011 |
Ik heb dezelfde wepkey gebruikt waarmee ik mijn laptop heb ingesteld en deze heeft gewoon verbinding.Ik kijk op het scherm van mijn Epson BX 600F en zoek daar mijn netwerknaam op.Daarna vul ik mijn wepkey in.Dan zoekt hij zelf een IP Adres.Als ik dan op het scherm kijk staat er draadloos nee en bij Ip adres staat 0.0.0.0. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloze printer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
wifi printer canon prixma mg3200 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 27 | 15 Aug 2013 |
Netwerk AV Receiver draadloze bediening werkt niet | Algemeen | : 6 | 20 Sep 2012 |
Draadloze verbinding werkt regelmatig slecht | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 16 Feb 2012 |
netwerk printer | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 10 Dec 2011 |
Advertentie