obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Benaderen IMAC/Time Capsule achter Davolink Router/modem
Gioachino
Welke stappen moet ik doorlopen om mijn Imac en Time Capsule te benaderen via het internet, bijvoorbeeld vanaf een windows pc of via een ipad-applicatie als filebrowser of netportal? Deze laatste krijg ik lokaal wél werkend met het LAN ip-adres (afgegeven door mijn TC). Via het WAN ip-adres lukt me dit niet. Ik heb via advanced setup/nat/virtual servers servers toegevoegd met poort 548 voor TCP/UDP en bij server ip adres de LAN ip-adressen voor time capsule en imac ingevuld. Hier loop ik vast. Ik krijg via filebrowser de melding "Connect failed: 'Connection refused'".

Wat ik uiteindelijk wil is via ipad (middels filebrowser) of via een willekeurige windows pc toegang tot mijn bestanden op de Time Capsule (en eventueel ook Mac).

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 28 2012 15:30:05:
Aanvulling: door bij DMZ het internet LAN ip in te voeren kan ik verbinding maken met de Time Capsule door Filebrowser via mijn ipad. Ik kan hier echter maar een ip invullen dus harde schijf van de mac blijft onbenaderbaar maar dat is minder belangrijk.

Nu nog remote inloggen vanaf een windows pc... Suggesties welkom!
Gewijzigd door Gioachino op 28 februari 2012, 15:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Benaderen IMAC/Time Capsule achter Davolink Router/modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie