obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
hoe krijg ik draadloos en bedraad werkend
fab
hallo allemaal.
ik heb een probleem met het davolink modem. ik heb aan het modem een router hangen met 4 pc's. hier heb ik een netwerkje van gemaakt. nu heb ik een laptop die ik draadloos in wil koppelen aan dit netwerk. dit draadloos netwerk komt dus binnen op het modem. dit krijg ik niet gangs. wel met een draadje erbij op de router maar niet met een draadje op de modem. en al helemaal niet wireless. internet werkt uiteraard wel. wie oh wie helpt mij uit de brand.
ps. ik hoop dat ik het berichtje zo goed plaats.( eerste keer op forum.)

groeten fab
 
chinchan
roudie pc is met xp of vista?
Met vista heb je kans dat je router het niet ondersteund en dien je die te updaten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe krijg ik draadloos en bedraad werkend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Wat is werkend ISRA punt? Opleveringsproblemen : 4 06 sep 2014
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
draadloos samsung smart tv aansluiten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 24 jan 2013
kan niet meer draadloos printen Algemene computer vragen. : 2 07 jun 2012
Advertentie