Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
misleindende contractverlenging
|
|
ivanhol |
Geplaatst op 10 June 2012, 21:48
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Ik ben een tevreden klant geweest tot 21-2-2012.Op dat moment liep mijn contract af en heeft tele2 zonder mij in te lichten €15.- p/m meer laten betalen voor dezelfde diensten als voorheen.Helaas ontdekte ik de fout pas 3 maanden later, dat koste mij dus €45.-Ik heb toen gebeld (t.w.v. 15.-) en kreeg excuses aangeboden en ook een interessant aanbod.Ik zou dezelfde diensten krijgen voor €35.- p/m het eerste half jaar en daarna € 55.-. Mooie aanbieding dacht ik dus ik heb meteen het contract verlengt aan de telefoon voor een jaar.Tot mijn verbazing krijg ik een nieuwe decoder thuisgestuurd zonder harddisk. En ook zijn mijn hd zenders weg. Ik heb al 2 brieven en 2 mailtjes naar tele2 gestuurd, maar krijg alleen te horen dat ik voor 10 euro p/m meer wel alles krijg. Ik vind dit echt misleidend, en overweeg om via een procedure mijn contract stop te laten zetten. misschien naar ziggo ? |
|
|
Merino |
Geplaatst op 10 June 2012, 23:08
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Typisch geval van dwaling, lijkt me.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10 June 2012, 23:24
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Heeft Tele2 dit met of zonder kennisgeving gedaan? Die verhoging dus. Zo ja, geen poot om op te staan. Zo nee, niet goed op je administratie gelet, edoch bij het het eerstvolgende contact had je op kunnen zeggen. Echter nu ben je akkoord met het nieuwe contract. Het lijkt allemaal zo eenvoudig, de tip is nog steeds, al vinden andere lezers dit een zeer ongepaste tip, goed inlezen en email bevestigingen zien alvorens je wat afsluit. Bij voorbaat excuses voor deze tip. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
ivanhol |
Geplaatst op 11 June 2012, 08:05
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Die verhoging kan ik wel mee leven, al vind ik het niet netjes. Maar als ze me dan een nieuw contract aanbieden met dezelfde diensten al voorheen, moeten ze niet zomaar de harddisk en hd zenders weghalen. en later hiervoor 10 p/m extra vragen. Dan had ik nooit voor dit pakket gekozen. Nalatig vind ik dan niet het juiste woord maar meer misleidend. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'misleindende contractverlenging', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie