Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
hide access point
|
|
digibeet |
Geplaatst op 20 July 2012, 15:27
|
Activiteit » Amsterdam » 1091KG » Internet » Davolink ADSL » DV-2020 Berichten: 13 Lid sinds: 20 Jul 2012 |
Net een notebook aangeschaft. Met professionele hulp de verbindingen laten maken via mijn PC met vaste kabel. Notebook is draadloos. Via de PC staat bij de router instellingen hide access point; in het notebook staat aangevinkt: automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is + verbinding maken zelfs wanneer netwerk zijn naam (SSID) niet uitzend. Toch zie ik zowel op mijn PC als op mijn notebook mijn router met naam verschijnen. Ik kan dit niet rijmen met 'hide access point'. Welke denkfout maak ik hier? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 20 July 2012, 16:37
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
PC is bekabeld, dus je kan gewoon de router in, dus ook zichtbaar. Notebook is aangemeld, en voor die notebook is de router zichtbaar. Echter voor andere apparaten met WiFi zou ie onzichtbaar moeten zijn. Dus even testen met niet aangemelde apparaten. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hide access point', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Remote access Ip Camera / Synology | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 6 | 10 Jul 2012 |
[VRAAG] Access Control instelling Comtrend | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 4 | 26 Jan 2011 |
Hide Access Point op comtrend | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 3 | 28 Nov 2010 |
Davolink DV-201AMR en Laptop access internet | Algemeen | : 3 | 21 May 2008 |