obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Oscars 2013
jayjedi
Hoi

Elk jaar stelt film1 gratis het kanaal open voor de Oscar uitreiking. Ook dit jaar weer. Doet Tele2 ook dit jaar mee? Kan er namelijk niks over vinden

Gr.
Jay

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 21 2013 21:17:22:
Nou de irritatiegrens is volkomen bereikt. Wat een ellende is Tele2 tv geworden na alle beloftes vanuit Tele2.

Ik mail bovenstaande vraag... Geen enkel antwoord. Ik bel. Men weet het niet. Na wat uitzoeken blijkt dat dit jaar Tele2 niet meedoet. De rest van de providers allemaal wel. Film1 is zender van de maand namelijk... Iets waar alle providers aan meedoen, en je raad het al... Tele2 weer niet.

Eredivisie live heeft vaak acties van 4 weken voor niks kijken. Iedere provider doet mee behalve Tele2.

Tel daarnaast alle irritaties van de afgelopen jaren bij op. De decoder die als hij op gaat nemen vastslaat enz enz enz...

Ik heb vandaag glasvezel besteld en niet bij Tele2. Ik ben zooooo blij dat ik er eindelijk van af ben. Mensen die het overwegen.... Niet doen!!!!!

Nog een paar weken en ik ben er van verlost!
Gewijzigd door jayjedi op 21 februari 2013, 21:17
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oscars 2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Oscars 2010 TV diensten : 8 11 mrt 2010
Advertentie