obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Verbuikersgegevens deugen niet
laggy
De meest recente factuur viel wat hoger uit dan normaal en heb daarom de verbruikersgegevens nader onderzocht. Daarin vallen een aantal gesprekken op naar geheime nummers 0031402****** en 0031407******. Deze hebben plaatsgevonden op dagen dat wij niet thuis aanwezig waren en ook op vreemde tijdstippen. Bv. doordeweeks om 0030h. Deze gesprekken hebben we simpelweg niet gevoerd of kunnen voeren. Ik heb de klantenservice gebeld en zij zien dat er op de bewuste dagen en tijdstippen daadwerkelijk door mijn modem is gebeld en dat ze er verder niets mee kunnen. Ook kunnen ze niet verder uitpluizen welke geheime nummers er zijn gebeld, immers ze zijn geheim. Tevens is het ook niet mogelijk om bellen naar geheime nummers uit te schakelen bij de telefooninstellingen. Alleen internationaal, mobiel 0900 en 0906 nummers.

Is het mogelijk dat via het wifi gedeelte iemand mijn telefoonlijn benut? Kan zoiets?

Ik heb internet bellen en televisie. Ik wil voortaan het modem uitzetten als we gaan slapen. Maar dan ben je weer niet bereikbaar in geval van nood. Heel irritant deze situatie en Tele2 zegt niets te kunnen doen verder.
 
cornfed
Via WIFI telefoneren is niet mogelijk.
Dat kan alleen via de 'phone' poorten van de router.

Je hoeft je niet neer te leggen bij het standpunt van Tele2.
Dat jij wel belde, is altijd het standaard antwoord in zulke kwesties.
Je zal dus moeten blijven pushen om hier helderheid in te krijgen.
Je kan bijvoorbeeld in schriftelijke klacht indienen bij Tele2.
Ook kan je informeren bij de OPTA over wat zij voor je kunnen betekenen.
Als laatste mogelijkheid kan je de rechter inschakelen hierover.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbuikersgegevens deugen niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie