Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
Raspberry Pi
|
|
Merino |
Geplaatst op 17 February 2014, 11:03
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Beste mensen, De Raspberry Pi, kan ik daarmee tv kijken? Kan dat op een beeldbuis-tv zonder HDMI? Heb ik daar een bliksemsnelle internet-verbinding voor nodig? Ben benieuwd naar de adviezen. ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 06 March 2014, 13:05
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Je kan er TV mee kijken, maar volgens mij zit er alleen een HDMI aansluiting op die dingen, wel leuk speelgoed, BT muis en keyboard erbij en vanaf de bank 42 inch HD android met XBMC, ging goed!! Snel zat en met de max WiFi van Tele2 kan dat prima. Zo heb ik een tijdje sport gestreamt, Pakketkosten van "hobby's" lopen flink de pan uit bij Ziggo. Nu doe ik dat via de PC. Ook een HD scherm en bloedsnel via UTP. Veel HD kwaliteit en kies wat je wil zien. werkelijk alles. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Merino |
Geplaatst op 07 March 2014, 06:51
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Goedemorgen Kobus, Bedankt voor de weergave van je bevindingen!! Super dat je daar tijd aan heb willen besteden. ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Raspberry Pi', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie