obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
tel codes
rhaf
Hi folks,

Kan iemand mij een overzicht geven van de verschillende mogelijke telefonie codes tbv een DV-2020?
Dus hoe kan ik eventueel gesprekken doorverbinden? Hoe kan ik mijn caller-id onderdrukken? etc.

Ik zoek een volledige overzichtslijst van alle opties.

Bvd en vrgr,
 
abmg
https://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=407
 
rhaf
Thanks folks! :-)

Even n aanvullende vraag.... Driegesprek aan: *95# / Driegesprek uit: #95#

Wat is dit en hoe werkt het precies?
 
abmg
Hoe het bij Tele2 telefonie werkt, weet ik niet, maar in mijn SPA3102 die ik vroeger gebruikte, kon je dan als je met iemand in gesprek was een derde er bij uitnodigen (op flash drukken, het nummer bellen en weer op flash drukken)e, dan had je een driegesprek.

In de post waar de link naar verwijst, staan codes van Tele2. Dat is waarschijnlijk niet modem afhankelijk. Of ze moeten dit in de firmware van al hun modems ingebouwd hebben. Ik gebruik een Fritzbox en die verzorgt, net als de SPA3102, de doorschakelingen zelf. dus niet een centrale van Tele2, zoals vroeger KPN dat deed.

In de Fritzbox (en de SPA3102) kan ook van alles aan doorschakelingen ingesteld worden via de webinterface. Kan misschien ook in een Davolink?
 
abmg
PS Als driegesprek niet aan staat, is flash meestal schakelen tussen 2 gesprekken, een wisselgesprek.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tel codes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie