obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
zonnet email verzenden gaat niet meer
cornfed
Ja, die DSL waardes en de speedtests komen prima overeen.
Dus de oorzaak moet je zoeken tussen het modem en de centrale/straatkast.

Wat staat er te zien bij Fourstack op je adres?
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/a...ommit=Zoek

En ook de postcodecheck van Tele2 zelf. Wat geeft die aan?
https://www.tele2.nl/shop/thuis/postc...codecheck/
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wullumpi
zie de beide bijlagen.
Ik maak hier uit op dat die 40 mbs mogelijk moet zijn.
wullumpi voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
cornfed
Ja, dat klopt allemaal.

Je krijgt inderdaad te weinig.

Dan is alleen nog de vraag hoe je het modem hebt aangesloten op de telefoonlijn.
Dat is altijd een heikel punt met VDSL qua snelheid.

Zit het modem rechtstreeks op de telefoonlijn?
Geen aftakkingen ervoor?
Wat voor een soort kabel gebruik je om het modem te verbinden?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wullumpi
Hoewel dit een terechte vraag lijkt is het van belang te weten dat er in de wijze van aansluiten vóór en ná de netwerkwijziging niets is veranderd.
Tussen PC en modem zit de door Tele2 meegeleverde kabel. Het modem is rechtstreeks met de telefoonlijn verbonden met een standaard 4-aderige kabel. Op de telefoonlijn zitten geen verdere aansluitingen of aftakkingen.
Het probleem zit bij Tele2. De snelheid op dit moment is 23.4 down en 2.7 up.
Wat gaat Tele2 doen om dit op te lossen? Vanzelf gaat het niet gebeuren.
 
cornfed
De eigen aansluiting is altijd relevant in zulke vraagstukken.
Er kan iets losgekomen zijn tijdens het schoonmaken of met iets te verplaatsen.
En dan maak je een slecht contact zonder dat te zien.
Dan helpt het om alles nog eens na te lopen en eventueel nog eens bevestigen.
Het zou niet voor het eerst zijn dat onverwachte kleine dingen grote gevolgen kunnen hebben.

Als je zeker weet dat je zelf alles optimaal aangesloten hebt, kan je alleen maar via Tele2 helpdesk of webcare
een storingsticket aan te laten maken, zodat iemand van de technische dienst er naar gaat kijken.
Want alleen zij kunnen KPN aansturen als er problemen zijn op de telefoonlijn cq telefooncentrale.
Als niet-KPN klant bestaat er geen binding tussen KPN en jou.
Je hebt nu al wat bewijsmateriaal dat hogere snelheden mogelijk waren en onverklaarbaar gezakt zijn.
Dat moet je aangeven aan Tele2. Als het goed is, kijken ze nog een keer naar je probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wullumpi
OK, de aansluitingen heb ik na jouw vorige bericht gecontroleerd en daar zie ik niets vreemds. Ik zal (opnieuw) contact opnemen met de helpdesk. Bedankt zover.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zonnet email verzenden gaat niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
vpn en email Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 09 aug 2016