Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
probleem met draadloos netwerk instellen
|
|
ronderikx |
Geplaatst op 20 January 2008, 05:42
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 20 Jan 2008 |
Ik heb dus Tele2 internet+bellen...alles werkte goed,maar met een gewone verbinding....nu wil ik een draadloze verbinding,maar moet ik dan nog dinge anders instellen ofzo???? mijn laptop ontvangt wel het signaal,maar ik kom niet op het internet.....help!!!!!aub,want ik weet er zelf helemaal niets van. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met draadloos netwerk instellen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 22 Apr 2016 |
probleem VPN connectie | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 03 Nov 2015 |
vaste telefonie + draadloos internet | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 25 Apr 2015 |
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 20 | 25 Dec 2013 |
geen netwerk op vaste pc meer | Klacht over Tele2 | : 15 | 10 Aug 2013 |
Advertentie