obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
DV2020 problemen.
JajeBlade
Hallo, ik heb een probleem wannneer ik mijn computer opstart gaan de lampjes van de lan adapter soms niet aan. Wanneer de computer dan is opgestart heb ik rechts onderin het icoontje staan dat ik geen verbinding heb met mijn netwerk. Wanneer de lampjes dus wel gaan branden tijdens het opstarten heb ik wel gewoon internet.

Als ik dan dus geen verbinding heb helpt het om de kabel er een paar seconden uit tehalen en er weer in te doen. Als ik geen verbinding heb geeft het status lampje om ongeveer 1 seconde (wat volgens mij te weinig is).

Ik heb nog 2 andere computers in mijn netwerk die op de andere poort van mijn DV2020 router/modem die hier geen problemen mee hebben.

Ik heb dus al geprobeert de kabels van poort 3 en 4 om te draaien maar dat helpt dus ook tijdelijk. We hebben de Pc ook al op andere netwerken geprobeert en daar hadden we geen problemen. Dus zit het volgens mij niet in de PC die trouwens Vista draait maar in de router/modem van tele2.
 
Bill
Lijkt op een hardware probleem in je computer.

Schrijf eerst alle details op zoals merk en type. Zoek voor alle zekerheid deze driver op via internet. Gooi daarna in apparaatbeheer deze LAN adapter weg. Start opnieuw op, als het goed is word je LAN adapter opnieuw gedetecteerd en geinstalleerd. Hopelijk zijn nu je problemen voorbij.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DV2020 problemen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie