Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
NIet kloppende rekeningen!!!
|
|
replay35 |
Geplaatst op 09 July 2008, 09:56
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 09 Jul 2008 |
Hallo, Een jaar geleden hadden we een Tele2 mobiel abbonoment voor 10 euro per maand.. Mijn oom, en een vriend van me hadden precies hetzelfde abbonoment.. Ik kreeg toren hoge rekeningen! Er klopte niet eens iets van.. er stonden nummers die ik niet gebeld had.. Ik zou zelfs na de fillepijnen hebben gebeld? Nou echt niet.. Ik heb alles na getrokken maar ik heb niet naar de fillepijnen gebeld.. Me rekeningen kwamen uit tussen de 30 en 120 euro! ... Vriend van mij, met het zelfde abbonoment had het zelfde. Hij zat in de les naast me.. telefoon in zijn zak.. Krijgt die de rekening paar weken later.. staat er dat die op dat tijdstip naar de SEXLIJN gebeld had... Wij weigeren de rekening te betalen want er klopt gewoon niks van.. Wij hebben boos gebeld naar Tele2 en zeggen heel simpel; Het is uw word tegen die van de computer u moet gewoon betalen.. Me vader heeft een brief geschreven, 3 maanden /4 maanden geleden.. Maar nee, niks terug.. Staat er net een mannetje aan de deur dat de rekening moet worden betaald. Me vader zegt dat die een brief heeft geschreven.. We hebben ons wel afgemeld.. Maar wie weet wat we hier tegen kunnen doen? Bedankt!! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 January 2010, 23:49
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Nee, die rekening van het incasso bureau hoef je inderdaad niet te betalen. Het incasso bureau werkt voor Tele2. Zij zijn afhankelijk van de informatie van Tele2. Ik zou toch contact opnemen met Tele2 zelf. Zij zijn ook de enige die het incasso bureau weer terug kunnen fluiten. Ik zou wel een aangetekende brief schrijven. Stel daar alles in wat gebeurd is en vraag Tele2 om nu definitief alles op orde te brengen. Dan heb je altijd een bewijs voor de rechter dat het aan jou nooit gelegen heeft. Anders is het altijd jouw woord tegen hun woord. Gewijzigd door cornfed op 05 January 2010, 23:49 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 January 2010, 08:00
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je reactie is begrijpelijk. Maar eigenlijk doe je zo een brief schrijven voor jezelf. De enig die iets aan die brief heeft ben jij. Zover ik begrepen heb, is er alleen telefonisch toezeggingen gedaan door Tele2. Stel Tele2 ook in gebreke. Als ze de zaken niet oplossen in een redelijke termijn, kan je ontbinding van je contract vragen. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 07 January 2010, 08:35
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Prikkebeen Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NIet kloppende rekeningen!!!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |
Advertentie