obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing in Cuijk?
mzungu
Hallo,

Sinds gisteren heb ik storingen met telefonie en internet (Tele2 compleet) in Cuijk.
Onze telefoon geeft geen kiestoon. Op het modem DV201AM brandt het lampje INET rood. Andere lampjes branden groen. Ook geen internet, PC is bekabeld aangesloten op modem.
Gisterenavond met helpdesk gebeld (mobiel voor 24 euro verbeld). Modem meerdere malen gereset door spanning eraf te halen. Modem ook hard gereset door INIT knopje in te drukken. Op het laatst branden alle lampjes weer groen en konden we even bellen. Na 10 seconden bellen was de lijn weer dood en brandde het INET lampje weer rood. Op een gegeven moment deed alles het weer en konden we internetten. Ook proberen te bellen en toen deed niks het meer. Alle lampjes op het modem waren zelfs uit. Deed het pas weer nadat power er af en er op hebben gedaan. Nog wel rood INET lampje. Toen gaan slapen. Vanochtend alle lampjes ineens groen. Met succes tijdelijk kunnen bellen en internetten . Om 09:00 verbinding weer weg. Weer rood INET lampje. Als ik vanaf werk ons nummer bel, krijg ik melding: Dit nummer is niet in gebruik. Bel 1802.
Helpdeskmedewerker kon niet in wijkcentrale komen en dus ook niet in modem en vermoedde dat probleem in wijkcentrale lag. Op het moment dat hij technische dienst in wilde schakelen, deed alles het weer even en heb ik opgehangen (beltegoed op). Maar als het aan wijkcentrale ligt, dan moeten er toch meerdere mensen in de wijk last van hebben?
Aansluiting heeft het altijd gedaan en doet het nu nog steeds af en toe. Vermoed dat het aan modem ligt, ook omdat gisteren alle lampjes uit waren (ook PWR). Heeft iemand een vermoeden waar het aan kan liggen of zijn er meer mensen in Cuijk eo die problemen hebben?
 
jantjebeton
Het kan inderdaad een probleem in de modem zijn, maar het kan net zo goed een probleem in de wijkcentrale zijn, als het probleem in de wijkcentrale zit zullen meerdere mensen in Cuijk last van dit probleem hebben.
 
mzungu
Bedankt,

Dus maar weer met de helpdesk bellen, of afwachten en kijken of het probleem zich vanzelf oplost.

Klopt het overigens dat het 7 werkdagen kan duren voordat de technische dienst contact met je opneemt over het probleem? Dat is wel erg lang.

En hoe kan ik een klacht indienen, zodat ik een gedeelte van mijn abonnementsgeld terug krijg?

En wat gebeurt er als het modem vervangen moet worden? Hoe lang kan dat dan wel niet gaan duren?
 
jantjebeton
ik weet niet hoe druk de technische dienst van Tele2 het heeft, weet je toevallig of de klantenservice een verzoek naar de technische dienst heeft gestuurd om hier naar te kijken?

Zo ja => dan kun je het beste wachten totdat Tele2 contact met je hebt opgenomen.
Zo nee, nogmaal bellen

Als het probleem is oplost kun je bij Tele2 een verzoek indienen voor gedeeltelijke teruggave van je abonnementskosten.
 
mzungu
De helpdesk heeft mijn vrouw terug gebeld nav onze via internet gemeld probleem. Ze zei dat er in dit gedeelte van het land op het moment een probleem is met de verbinding. Ze zegt dat er aan gewerkt wordt en dat we geduld moeten hebben....
 
mzungu
Verbinding lijkt momenteel stabiel. Helpdesk heeft afgelopen zaterdag nog gebeld om status door te geven en gisteren kregen we een pakketje van Tele2: een nieuwe adapter voor de modem?!? Waarom is ons een raadsel, er zat ook geen begeleidende brief bij.
 
Marcello
Misschien dat je die adapter kwijt kan op Marktplaats !! Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing in Cuijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie