Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Internet aanvragen voor mijn toekomstige huis.
|
|
Rub3n |
Geplaatst op 03 September 2008, 16:15
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 03 Sep 2008 |
Hallo, Ik weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten. Maar daar wordt vast wel wat aangedaan. Ik krijg eind september de sleutel van mijn (huur) woning. Ik woon nu echter nog bij mijn ouders. Ik vraag mij af. Kan ik nu al internet aanvragen op mijn toekomstig adres? Zodat ik niet als ik de sleutel krijg nog 4-6 weken moet wachten. En is er een mogelijkheid om te achterhalen wat voor snelheid ik zou halen op mijn toekomstig adres? Alvast bedankt. Gr. Ruben! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet aanvragen voor mijn toekomstige huis.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. | Algemeen | : 4 | 18 Mar 2018 |
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 1 | 10 Jan 2018 |
Poorten openen voor de Xbox & Playstation | Helpdesk | : 76 | 22 Feb 2017 |
bellen vanaf mijn nummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 10 | 31 Dec 2016 |
Advertentie