obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Dsl lampje blijft uit
Pauzemenu
Hallo ik ben nu al een week aan het uitzoeken waarom mij dsl lampje niet aangaat de klanteservice word ik ook niet wijzer van. Heb de adapter in stopcontact en in de modem me i-net kabel in de pc en lan 3 en heb een telefoonkopje gekocht en in de muur telaansluiting gedaan daarin wit kabeltje gedaan en die in de modem adsl geklikt. Me power brand me status knippert en lan 3 brand en me draadloos lampje knippert.. Hoe kan dit ? Ik wil gewoon internet ! Tele 2 zei dat alles goed werkt en dat ik ben aangesloten op het netwerk
 
cornfed
Is de eerste telefoonaansluiting in het huis aan die muur of is dat een aftakking?
Van belang is om de router altijd dichtbij het eerste aansluitpunt in het huis te plaatsen.
 
Pauzemenu
Ik heb maar 1 aansluiting en die is in de woonkamer. Heb me modem er pal naast staan
 
cornfed
Prima.
Heb je ook nog een analoog telefoonabo?
 
Pieuweke
Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn aansluiting is niet verandert (tot vorige week had ik Orange), dus de bekabeling klopt.

Toen ik nog Orange had, heb ik het modem geprobeerd en kreeg ik wel een DSL verbinding alleen mijn status was rood. Dus dacht ik: 'Dat kan ik heb nog steeds Orange' Sinds mij abbo overgezet is naar T2 is mijn status groen, maar mijn DSL is dood!

Al gemeld bij T2, maar daar neemt de TD contact op met mij. Dit kan tussen de 4 en 16 werkdagen duren.

Ik snap het ook niet meer!
 
Pauzemenu
Nee heb geen vaste telefoon.. Alleen internet adsl.
 
Pauzemenu
Nee heb geen vaste telefoon.. Alleen internet adsl.
 
cornfed
Dan denk ik aan 2 dingen:

Of er is ergens in een wijkkast of telefooncentrale iets niet goed aangesloten. Dat probleem kan alleen Tele2 icm. KPN verhelpen.

Of er is iets mis met je aansluiting van je wandcontactdoos.
Je kan die eens opdraaien en dan kijken welke kleur draden aangesloten zitten. Je kan het beste een foto van maken en die online zetten.
 
Pauzemenu
Boven zitten er 5 schroeven op een rij bij de 2e van links zit een rood kabeltje in. Dan de ena laatste zit een oranje achtige en blauw kabeltje in. Daaronder zitte 2 schroeven bij de rechter zit een oranje achtige kabeltje in. Onder zitten 6 schroeven en bij de ena laatste aan de rechte kant zit een wit kabeltje en bij de laatste een oranje achtige kabeltje.
 
Pauzemenu
hier de foto
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dsl lampje blijft uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Boete Opta tegen Tele2 blijft, maar lager. Algemeen : 2 27 mei 2012
Modem power lampje oranje Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 13 07 apr 2012
HD Recorder blijft hangen op LOADING... Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 72 22 jul 2011
traag beeld blokkerig en blijft hangen voor 2 seconden Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 11 22 apr 2011
DSL lampje doet het niet :( Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 5 22 apr 2011
Advertentie