Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
u torrent
|
|
beluga0808 |
Geplaatst op 04 December 2008, 19:53
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Ik probeer sinds enige tijd de poorten te openen voor u torrent. Ik heb een davolink modem(dv2020) en een sitecom router(dc202v5). Ik heb alle poorten op elkaar afgestemd, zowel modem als router niks helpt!. Ik krijg steeds het gele icoontje(geen inkomende verbindingen), ik begrijp er niks meer van. Alle aanwijzingen die ik op de verschillende forums heb gelezen heb ik opgevolgd, echter zonder succes! Wie kan mij helpen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 December 2008, 00:13
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je moet eerst meedelen hoe je precies je netwerk hebt opgezet. Zo kan ik alleen raden wat het zou kunnen zijn. Dus: hoe is alles met elkaar verbonden, wat doet de dhcp server, welke range, enz. |
|
|
piwikiwi |
Geplaatst op 07 December 2008, 16:00
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 07 Dec 2008 |
Heb ook iets dergelijks, een ouwe, trouwe, Linksys WRT54G krijg ik niet online via die DV2020. (Alle pc's bedraad en draadloos aan de WRT54, netwerk printer ook, vervolgens aan een ethernet poort van de Dv2020). Heb DHCP aan/uit gehad, beide apparaten IP's gegeven die van elkaar afweken: 192.168.2.1 ipv 192.168.1.1. Heb van ellende alles aan de DV2020 gehangen, maar dat maakt mij niet zalig, vooral de printer (HP5180) vindt het niet leuk. Iemand ervaring mee? Bij mijn UPC modem was het geen enkel probleem. bedankt! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 December 2008, 20:53
|
Bij UPC kreeg je modem. Dan moet je een router aansluiten als je graag nog meer spul wilt aansluiten. Bij Tele2 krijg je een modem met router. Dat is het verschil. Je wilt een router achter een router plaatsen. Dat is dus twee kapiteins op één schip zetten. Hang je Linksys aan een pc. Stel dan je Linksys in. DHCP server uit. Geef de Linksys een ip in de range van de Davolink. (192.168.1.200 bv.) Klaar. Netwerkkabel hangen tussen LAN 3 of 4 van de Davolink en een LAN poort van de Linksys. (Geen WAN). Klaar. |
|
|
piwikiwi |
Geplaatst op 08 December 2008, 06:49
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 07 Dec 2008 |
Bedankt voor de uitleg, ik zal het voor de zekerheid nog eens proberen. Ik vind het toch wel lekker als ik gewoon steeds mijn HELE netwerk kan aansluiten op de het nieuwe kastje van de nieuwe provider. Misschien ben ik ergens een stap overgeslagen. Nogmaals bedankt! |
|
|
JamboJambo |
Geplaatst op 12 December 2008, 22:25
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 12 Dec 2008 |
ik lees veel over je post, alleen ik kom er niet onder uit als ik utorrent open heb gaat internet pagina wat ik voor me zelf wilt openen NIET OPEN de volgende wat ik doe is: configuratiescherm openen windows firewall openen daar maak ik 2 poorten aan TCP poort nummer 1 UDP poort nummer 2 dat utorrent dat wilkeurige poort nummer maakt kopier en plak in in dat TCP, UDP pc opnieuw opstarten 5 minuten wachten utorrent openen en nog steeds na zoveel combinanties lukt dat nog steeds niet om bij utorrent dat gele 3 hoek te veranderen naar een groen teken en om deze pagina te kunnen openen moet ik pc opnieuw opstarten zodat ik weer internet voor me zelf heb en niet utorrent. met wat kan je mij helpen dokter |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 December 2008, 12:07
|
Quote JamboJambo schreef: ik lees veel over je post, alleen ik kom er niet onder uit als ik utorrent open heb gaat internet pagina wat ik voor me zelf wilt openen NIET OPEN de volgende wat ik doe is: configuratiescherm openen windows firewall openen daar maak ik 2 poorten aan TCP poort nummer 1 UDP poort nummer 2 dat utorrent dat wilkeurige poort nummer maakt kopier en plak in in dat TCP, UDP pc opnieuw opstarten 5 minuten wachten utorrent openen en nog steeds na zoveel combinanties lukt dat nog steeds niet om bij utorrent dat gele 3 hoek te veranderen naar een groen teken en om deze pagina te kunnen openen moet ik pc opnieuw opstarten zodat ik weer internet voor me zelf heb en niet utorrent. met wat kan je mij helpen dokter Je wilt de poorten openen op je firewall van je Windows. Dan hoeft normaal gezien niet apart te worden gedaan. Als je XP hebt is het helemaal niet nodig en met Vista vraagt de firewall zelf om toegang. Als je een aparte firewall geïnstalleerd hebt, moet je dat wel doen. Je moet echter de poorten openen van je firewall van je router. Er zijn al enkele voorbeelden hier gegeven op dit forum (Zoeken gebruiken) in verband met Utorrent. Ik heb al de link voor dat topic: http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...#post_2774 Gewijzigd door cornfed op 14 December 2008, 12:16 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'u torrent', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Poort openzetten voor U torrent | Algemeen | : 3 | 04 Oct 2011 |
dns server blok site's(torrent site's) | Storing | : 10 | 29 May 2009 |
Advertentie