obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Xbox verbindings problemen.
Rogalang
Ik heb sinds een paar weken tele2 (overgestapt van Ziggo).
Als ik Xbox live speel wordt regelmatig de verbinding verbroken. (Een vriend van me, die tegelijkertijd speelt heeft daar geen last van).
Ik heb de Xbox rechtstreeks op mijn DV 2020 modem aangesloten. Aan dit modem hangt ook een router (Linksys WRT300N) om met mijn PC draadloos te kunnen interneten (sneller dan dat tele2 modem).

Poort 1 en 2 zijn niet in gebruik.
Poort 3 zit de router op aangesloten (Linksys WRT300N).
Poort 4 zit de xbox op aangesloten

Veder hangt er aan de router alleen een digitale receiver aan, maar die verbruikt helemaal niet veel bandbreedte.

Is dit een instelling of zo?

Kan iemand mij HELPen? Ik heb echt geen idee wat het probleem is, maar ik weet wel dat het heel irritant is.


EDIT MOD: spellingsfout uit de titel gehaald.
Gewijzigd door cornfed op 23 december 2008, 00:47
 
cornfed
Kan verschillende oorzaken hebben.

* Heb je de poorten geopend naar de Xbox? Kijk op www.portforward.com voor de handleiding.
* Je interne netwerk kan problemen hebben in verband met een onjuiste configuratie of overbelasting.
* De internetverbinding zelf valt regelmatig uit.

Probeer eerst eens of de poorten open zijn en dan alles afkoppelen van de Davolink DV-2020 behalve de Xbox.
Dan moet je uitgebreid testen.
Gewijzigd door cornfed op 23 december 2008, 00:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox verbindings problemen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Advertentie