Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
Overstap problemen
|
|
Platvoet |
Geplaatst op 18 January 2009, 11:08
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 18 Jan 2009 |
Wij zouden per 1 januari worden overgezet van TELE2 LITE (via kpn) naar TELE2 Compleet. Op 29 december hadden we geen signaal meer via het oude telefoonkanaal. dus wij natuurlijk direct opbellen want we hadden nog geen modem gezien. Nou kregen wij een modem opgestuurd. deze op zaterdag 2 januari ontvangen. Modem op zondag 3 januari geinstalleerd. wat nu? geen signaal! Weer gebeld signaal en alles was goed volgens die persoon. moest echt aan ons liggen. Wij controleren werkte nogsteeds niet. Weer gebeld zegt die persoon dat de lijn niet was aangesloten en hij zou een "ticket" aanmaken, moesten maar even paar dagen wachten. Alsof wij daar zin in hebben! Wij dus vier dagen wachten in deze dagen kregen wij nog TWEE modems thuisgestuurd. dus totaal hadden we nu DRIE modems maar nog 0,0 signaal. Zo hebben we ze nog ongeveer 10 keer opgebeld. Steeds is er een ander probleem en moeten er tickets aangemaakt worden. inmiddels zitten we al op 18 januari en kom de 26e een monteur om te zien dat de lijn echt dood is. Verder had tele2 nog geld van de rekening afgeschreven van het TELE2 LITE abbonement. Dit zal teruggestort worden door de Financiele afdeling maar daar heb ik nog niets van gezien. Gister met een bekende gepraat die een ex-medewerker was van TELE2. Deze vertelde mij dat in 99 van de 100 gevallen overstappen van TELE2 LITE naar een ander TELE2 abbonement niet binnen een paar dagen waren geregeld. dus mocht er nog iemand over denken dit te doen DOE DIT NIET! Weet iemand hoe het zit als mijn lijn 30 dagen dood is en ik mijn abbonement op zeg hoe dat gaat met mijn telefoonnummer? Groet Niels |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 21 January 2009, 16:14
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte platvoet Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Alex weijer Webservice Tele2" |
|
|
Platvoet |
Geplaatst op 29 January 2009, 17:55
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 18 Jan 2009 |
Monteur is geweest. vertelde dat er geen signaal op stond. Hoe verassend.... Tele 2 neemt contact op met KPN en die moet het dan aansluiten ofzo. Moet binnen 5 werkdagen geregeld zijn. dus Tele2 heeft nog tot maandag 1 februari en anders zijn wij weg bij die toko. |
|
|
Platvoet |
Geplaatst op 31 January 2009, 17:18
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 18 Jan 2009 |
30 jan heeft de heer Wijers contact met mij opgenomen. er zou morgen (zaterdag dus) een monteur langskomen van KPN. Wij hebben vandaag nog niemand gezien (speciaal voor thuis gebleven). misschien moet hij nog komen maar dan wordt het wel een latertje voor hem. Dus morgen is de grote dag dat we gaan opzeggen. toch jammer van de vele jaren dat we bij tele2 hebben gezeten (denk zo rond de 5 a 6 jaar) maar ja Tele2 kan het zichzelf aanrekenen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Problemen met het verkrijgen van een IP adres | Algemeen | : 9 | 02 Nov 2016 |
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 11 | 19 Feb 2014 |
problemen draadloze snelheid. | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 11 | 13 Feb 2014 |
Problemen met internet via utp | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 6 | 21 Dec 2013 |
Advertentie