Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
VPN en DAVO 2020
|
|
Kettinkje |
Geplaatst op 20 January 2009, 21:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 20 Jan 2009 |
Als ik verbiding wil maken via een VPN dan krijg ik een foutmelding: checking for text banner. Volgens de leverancier zou dit kunnen komen omdat er een firewall de verbinding blokkeert. Ik zou triggering port 500 tcp/udp open moeten zetten, maar als ik dit in het modem doe dan krijg ik nog steeds geen verbinding. Wie heeft er een andere oplossing? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN en DAVO 2020', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 17 Jul 2016 |
Linksy wrt54g achter davolink 2020 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 6 | 18 Feb 2015 |
davolink dv-2020 van tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 12 | 20 Nov 2014 |
D-Link router achter Davo 2051 - poorten gaan niet open | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 22 | 07 Apr 2013 |
iPhone 5 en Davolink 2020 error | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 7 | 03 Dec 2012 |
Advertentie