obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
VPN en DAVO 2020
Kettinkje
Als ik verbiding wil maken via een VPN dan krijg ik een foutmelding: checking for text banner. Volgens de leverancier zou dit kunnen komen omdat er een firewall de verbinding blokkeert. Ik zou triggering port 500 tcp/udp open moeten zetten, maar als ik dit in het modem doe dan krijg ik nog steeds geen verbinding.

Wie heeft er een andere oplossing?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN en DAVO 2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
D-Link router achter Davo 2051 - poorten gaan niet open Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 22 07 apr 2013
iPhone 5 en Davolink 2020 error Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 04 dec 2012
Advertentie