Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
Vraagje.
|
|
AeoN909 |
Geplaatst op 08 February 2009, 17:34
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 08 Feb 2009 |
Vraagje van mijn kant. Hebben jullie sinds het begin van dit jaar ook een terugloop van snelheid gemerkt bij de 20mb+telefonie abbo? Gr.stefan |
|
|
jantjebeton |
Geplaatst op 09 February 2009, 07:02
|
Activiteit » Assen Berichten: 140 Lid sinds: 24 Jun 2008 |
wat zijn jouw bevindingen dan? |
|
|
AeoN909 |
Geplaatst op 09 February 2009, 08:59
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 08 Feb 2009 |
Dat ik een 2 mbps gezakt ben ik snelheid, zonder dat er veranderingen in mijn computer of aansluiting geweest zijn. Zelfde geld voor jou? |
|
|
jantjebeton |
Geplaatst op 09 February 2009, 09:26
|
Activiteit » Assen Berichten: 140 Lid sinds: 24 Jun 2008 |
welke snelheid had je en welke snelheid heb je nu? hoe controleer je de snelheid? speedtest? nieuwsgroep download? |
|
|
AeoN909 |
Geplaatst op 09 February 2009, 13:09
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 08 Feb 2009 |
ik heb de 20mbps abonnement, ik haalde in het verleden net geen 13 mbps en nu hangt hij net boven of onder de 10 mbps. Dit heb ik getest met zowel de nieuwsgroepen, speedtest en de 100mb bin van tele2 server. Snelheid is bij al deze methodes gelijk. |
|
|
augustijn73 |
Geplaatst op 09 February 2009, 18:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 09 Feb 2009 |
Ik heb dit ook gemerkt en heb Tele2 inmiddels een mail gestuurd (via het overbekende webservice-adres). Bij mij ook een terugval van zo'n 12 Mbit naar zo'n 8 Mbit (ik downloadde eerst met 1,5 MB/sec en nu met in de praktijk rond de 1 MB/sec). Ook heb ik allerlei tips vandit forum uit geprobeerd,maar er verandert niets). Het valt wel op dat sinds ik 29,95 per maand moet gaan betalen (dus niet meer de 14,95 van het eerste half jaar) de snelheid gelijk teruggevallen is. Ook getest trouwens via de verschillende mogelijkheden en op verschillende tijdstippen). De reactie op het mailtje was : Beste Mr. Augustijn, graag zou ik u willen verzoeken om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Deze kunnen u hier zeer bekwaam van dienst zijn. Mvg, ***** Ik zie hier juist altijd staan als antwoord door hier postende Tele2-medewerkers : mail uw klachten/problemen naar webservice@tele2.com Edit : wat ik er vergeet bij te zeggen is dat ik voordat ik mijn mail kon bekijken eerst Google Chrome aanklikte en een Tele2-pagina kreeg (http://1.0.0.1/wireless/ ) Met andere woorden,mijn modem was schijnbaar vanuit de centrale gereset en ik moest de wireless instellingen opnieuw ingeven. Toeval die reset of hebben ze dan toch iets gedaan? Het hielp trouwens niet hoor,de reset... Gewijzigd door augustijn73 op 09 February 2009, 18:38 |
|
|
cammikaze |
Geplaatst op 11 February 2009, 14:05
|
Activiteit » parkstad Berichten: 61 Lid sinds: 15 Jun 2008 |
Je zou haast denken dat ze de mensen die boven de 10 mb zitten aan het knijpen zijn (denk het wel niet) Maar ook ik mer een terugval, al is het niet zoveel als jullie, ik ging na gestegen te zijn tot 9,8 de laatste 3 maanden, weer terug naar rond de 9,1 Mb. Maar ja we wachten eens af. |
|
|
AeoN909 |
Geplaatst op 11 February 2009, 17:02
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 08 Feb 2009 |
Ik had hier al over gehad met de helpdesk maar dei kunnen zoals gewoonlijk weer niks zien en doen. Vraag me eigenlijk af waarom die jongens daar zitten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Vraagje PCI draadloze kaart Tele2 | Algemeen | : 4 | 22 Dec 2008 |
Davolink en 802.11a netwerk kaart vraagje | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 11 Nov 2008 |
Advertentie