obey-robots.txt
25 September 2018, 18:51
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken

Vraagje.

AeoN909
Vraagje van mijn kant.

Hebben jullie sinds het begin van dit jaar ook een terugloop van snelheid gemerkt bij de 20mb+telefonie abbo?


Gr.stefan
 
data-full-width-responsive="true">
jantjebeton
wat zijn jouw bevindingen dan?
 
AeoN909
Dat ik een 2 mbps gezakt ben ik snelheid, zonder dat er veranderingen in mijn computer of aansluiting geweest zijn.

Zelfde geld voor jou?
 
jantjebeton
welke snelheid had je en welke snelheid heb je nu?
hoe controleer je de snelheid? speedtest? nieuwsgroep download?
 
AeoN909
ik heb de 20mbps abonnement, ik haalde in het verleden net geen 13 mbps en nu hangt hij net boven of onder de 10 mbps.

Dit heb ik getest met zowel de nieuwsgroepen, speedtest en de 100mb bin van tele2 server.

Snelheid is bij al deze methodes gelijk.
 
augustijn73
Ik heb dit ook gemerkt en heb Tele2 inmiddels een mail gestuurd (via het overbekende webservice-adres).

Bij mij ook een terugval van zo'n 12 Mbit naar zo'n 8 Mbit (ik downloadde eerst met 1,5 MB/sec en nu met
in de praktijk rond de 1 MB/sec). Ook heb ik allerlei tips vandit forum uit geprobeerd,maar er verandert niets).

Het valt wel op dat sinds ik 29,95 per maand moet gaan betalen (dus niet meer de 14,95 van het eerste half jaar)
de snelheid gelijk teruggevallen is.

Ook getest trouwens via de verschillende mogelijkheden en op verschillende tijdstippen).

De reactie op het mailtje was :

Beste Mr. Augustijn,

graag zou ik u willen verzoeken om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.
Deze kunnen u hier zeer bekwaam van dienst zijn.

Mvg, *****

Frown

Ik zie hier juist altijd staan als antwoord door hier postende Tele2-medewerkers : mail uw klachten/problemen
naar webservice@tele2.com

Edit : wat ik er vergeet bij te zeggen is dat ik voordat ik mijn mail kon bekijken eerst Google Chrome aanklikte
en een Tele2-pagina kreeg (http://1.0.0.1/wireless/ ) Met andere woorden,mijn modem was schijnbaar vanuit
de centrale gereset en ik moest de wireless instellingen opnieuw ingeven.

Toeval die reset of hebben ze dan toch iets gedaan?

Het hielp trouwens niet hoor,de reset...
Gewijzigd door augustijn73 op 09 februari 2009, 19:38
 
cammikaze
Je zou haast denken dat ze de mensen die boven de 10 mb zitten aan het knijpen zijn Cool (denk het wel niet)
Maar ook ik mer een terugval, al is het niet zoveel als jullie, ik ging na gestegen te zijn tot 9,8 de laatste 3 maanden, weer terug naar rond de 9,1 Mb. Maar ja we wachten eens af.
 
AeoN909
Ik had hier al over gehad met de helpdesk maar dei kunnen zoals gewoonlijk weer niks zien en doen.

Vraag me eigenlijk af waarom die jongens daar zitten.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vraagje PCI draadloze kaart Tele2 Algemeen 4 23 december 2008, 00:57
Davolink en 802.11a netwerk kaart vraagje Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 4 11 november 2008, 11:50
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill11:34:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?