obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
GPRS problemen. Hoe lang nog??
FritsPlotseling
Rond 20 februari jl kreeg ik plotseling geen (mobiel) contact meer met de meeste websites.
Op advies van de Helpdesk een masterreset gedaan, (zonder resultaat), mijn sim-only kaartje in een ander toestel geprobeerd (zonder resltaat), en uiteraard tig keer de internet instellingen opgevraagd.
Al met al krijg ik het gevoel dat het bij Tele2 geen al te hoge prioriteit heeft.
Overigens bleek tijdens die test met dat andere toestel (Nokia 6300) dat ook dat toestel inmiddels geen contact meer kreeg met veel websites.
Sites die respons nodig hebben doen het niet, sites die geen respons verlangen doen het wel.
Herkent iemand het probleem? Zo ja, wat is er aan te doen ?

BVD
Frits.
 
weetniet
werkt weer
Gewijzigd door weetniet op 09 maart 2009, 19:02
 
ankiepankie
Werkt bij mij nog steeds niet!! Word er helemaal kriebelig van, heb het dit weekend nodig, maar vraag me af of het dan functioneert!

Vanmorgen tele2 al aan de lijn gehad, die deed alsof het voor hen volslagen nieuws was, instellingen opnieuw toegestuurd gekregen, maar helpt allemaal niets.
Waardeloos!!!!!! Denk er ernstig over om bij mijn volgende abonnement naar andere aanbieder over te stappen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GPRS problemen. Hoe lang nog??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie