obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
wegvallen van vaste telefonie
SchoutenM
Ik ben zeer juichend en tevreden over bijna alles van Tele2. Echter de afgelopen week heb ik 4x zelf moeten terugbellen omdat mijn vaste telefoon uitviel. Aan de andere kant werd een heel verhaal opgehangen wat ik niet gehoord heb. Dat is vervelend en lastig. Ben naar mijn (Versatel) modem gegaan en zag daar het telefonielichtje op rood staan en de rest knipperden allemaal heel zenuwachtig.
Ik heb later bedacht dat het misschien de drukte van het jaar is geweest. Tele2 staat niet meer in de kinderschoenen. Het is een multinational dus het moet wel werken.
 
t2day
Nu werkt de telefoon weer normaal?
Dan zou het inderdaad met de drukt rondom oud en nieuw te maken kunnen hebben gehad Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallen van vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 apr 2015
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
geen netwerk op vaste pc meer Klacht over Tele2 : 15 10 aug 2013
Advertentie