Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
nieuwe gebruiker met "normale" problemen?
|
|
JWSchouten |
Geplaatst op 05 September 2009, 10:12
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 05 Sep 2009 |
Goede morgen, Ik heb sinds een week internet en telefonie, kom van telfort. Aansluiten ging goed, doch er zijn een paar problemen/vragen: Telefonie: 1. bij opnemen telefoon hoor ik 2 toontjes achter elkaar als kiestoon, is dat normaal? 2. op mijn KPN Malibu kan ik nu niet meer zien wie er gebeld heeft, bv. gemiste gesprekken, op een andere decttelefoon wel. 3. ik moet bijna elke keer 2 maal iemand bellen, de eerste keer horen wij niets, of de ontvanger hoort ons niet. Tweede keer is altijd goed. 4. echo op lijn, soms meer soms minder, was ook al zo bij telfort. Internet: 1. klopt het dat het veiligheidspakket van TELE2 de zaak een stuk trager maakt, tov bv het AVGpakket wat ik voorheen gebruikte? 2. ik heb een DV-2020 modem, het bereik van draadloos valt tegen tov wat ik had (ZYXEL). Kan ik dat modem weer gebruiken? Weet niet precies waar ik deze vragen moet plaatsen, alvast dank voor reactie, groet, Jan Willem |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 September 2009, 13:32
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Een boel vragen, dus snel even langs de vragen gaan: Telefonie 1-geen idee (nooit getelefoneerd via Tele2). 2-KPN werkt met alleen met DTMF voor nummerweergave. Als je andere telefoon ook daarmee werkt, zet je in de router dat even om naar DTMF in plaats van FSK. 3 & 4-lijkt mij dat er ergens een probleem zit. Even bellen/mailen met de helpdesk. Internet. 1-nee, zou je normaal niets van mogen merken. 2-kan zeker. Het meest eenvoudige is om de Zyxel te gebruiken als switch/AP achter de Davolink (Tele2 modem). Gewijzigd door cornfed op 05 September 2009, 13:33 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe gebruiker met "normale" problemen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
nieuwe simkaart | Klacht over Tele2 | : 1 | 24 Sep 2019 |
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Problemen met het verkrijgen van een IP adres | Algemeen | : 9 | 02 Nov 2016 |
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 05 May 2014 |
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 11 | 19 Feb 2014 |
Advertentie