obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
file zilla poort 21
tom67
het is me niet gelukt poort 21 op te zetten.
maar ik heb wel een poort ergens boven de 3000 opengezet en dat werkt prima.

Echter als andere personen willen inloggen met een ander programma dan fille zilla dan komen ze niet in de mappen terecht. werkt een FTP programma alleen maar met poort 20 en 21?

ik wil de andere personen die toegang hebben niet onnodig opzadelen met het ook nog eens wijzigen van hun poort instellingen.

het tele2 modem geeft aan dat poort 21 al open staat en geeft dan het voorstel 2121 maar te openen.

wat is de beste instelling / manier om ftp ook voor andere benaderbaar te maken?

gaarne een reactie
 
cornfed
Je kan twee dingen uitproberen.

Eerst een fabrieksreset uitvoeren. Daarmee begin je weer vers.
Je bent wel alle instellingen kwijt in de router.

OF

De bewuste pc in de DMZ Host gooien.
Dan staat alle poorten open. De andere portrules voor die pc mogen dan weg.
Je moet wel zorgen voor een goede firewall op de pc. Alles komt ongefilterd door.




Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'file zilla poort 21', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
usb poort Aminet530 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 3 22 sep 2014
404 Not Found File not found. micro_httpd Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 34 15 apr 2013
poort openen voor xbox360 Algemeen : 14 10 mrt 2013
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
Advertentie