Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch.
|
|
Merino |
Geplaatst op 21 July 2011, 10:44
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
PER POST en nu ook PER FORUM n.a.w. klant Amsterdam, 02 juli 2011 Tele2 Nederland B.V. Postbus 70041 9704 AA Groningen Klantnummer: B000XXX Factuurkenmerk: NL XXXX Betreft: bezwaarschrift Mijne dames/heren, Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 mei t/m 27 juni ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur. Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s (28-05-2011 / 27-06-2011) * 29,95 (ex. btw). In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,808 mb/sec downloadsnelheid = 29,04%. Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van 29,95 – 70,96% = 21,25 euro ex btw. Uw ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 14 juli 2011. Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de Forum worden gepubliceerd. Klant |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 21 July 2011, 11:30
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Dit is een brief op een onafhankelijk, niet aan Tele2 gebonden forum. Ik hoop van harte dat je succes hebt, maar Frank heeft een flinke plaat voor z'n kop. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Merino |
Geplaatst op 21 July 2011, 12:52
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Ik ken jullie positie t.o.v. Tele2. Ik ben ook op de hoogte van de plaat voor de kop van Frank, Remco, Danielle en consorten. Deze brief staat ook op het eigenmerk forum en op het Consumentenbond forum. Ik ben een voorstander van elegante oplossingen maar, you need two to tango. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 21 July 2011, 18:26
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Of je nu met 1 kilobit of met 20.000 kilobit per seconde kan downloaden, Tele2 heeft zich in de voorwaarden ingedekt. Van een geschillencommissie hoef je niets van te verwachten. Alleen als het probleem overduidelijk bij de provider ligt, valt het oordeel ten gunste van de klant uit. Daarbij ligt alle bewijslast bij jou. Idem dito als je naar de rechter gaat. Toen je het contract aanvaardde van Tele2, heb je ingestemd met deze voorwaarden. Daarom geef ik je zeer weinig kans van slagen. Gewijzigd door cornfed op 21 July 2011, 18:32 |
|
|
Merino |
Geplaatst op 28 July 2011, 12:12
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Toen ik het contract aanvaarde heb ik gezien dat het begrip "tot" (tot 20 Mb/s) niet werd gedefinieerd (Definities). Dank voor je sterkte wens. Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 28 2011 13:40:11: n.a.w. klant Amsterdam, 16 juli 2011 Tele2 Nederland B.V. Postbus 70041 9704 AA Groningen Klantnummer : XXX Factuurkenmerk : NL XXX Betreft : herinnering bezwaarschrift Mijne dames/heren, Zonder verbazing stelde ik vast dat niet werd gereageerd op mijn bezwaarschrift van 02 juli 2011. Niet inhoudelijk; niet met een ontvangstbevestiging. Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 mei t/m 27 juni ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur. Ik liet weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20Mb/s (28-05-2011 / 27-06-2011) € 29,95 (ex. btw). In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,808 Mb/sec downloadsnelheid = 29,04%. Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van 29,95 – 70,96% = 21,25 euro ex btw. (eu.25,29 incl btw). Uw restitutievoorstel verlang ik uiterlijk op 30 juli 2011 te ontvangen. Door niet aan dit verlangen te voldoen, geeft u aan er mee in te stemmen dat het gehele factuurbedrag door mij gestorneerd en in retentie gehouden wordt houdt totdat u een tot tevredenheid stemmend restitutievoorstel heeft gedaan. Er van uitgaande dat u gedurende de correspondentie rechtsmaatregelen achterwege laat, teken ik onder voorbehoud van alle rechten en weren in afwachting van uw reactie, Hoogachtend, Klant Gewijzigd door Merino op 28 July 2011, 12:40 |
|
|
jpt |
Geplaatst op 28 July 2011, 13:24
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
nu was het via de postbus in groningen voor tele2 al moeilijk om brieven te beantwoorden! echter sinds een aantal maanden is dit het postbus adres Tele2 Nederland B.V. Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn elk behoorlijk bedrijf houdt nog een tijdje de oude postbus aan! maar helaas het zou mij niets verbazen als dit bij tele2 niet gebeurt. dus heeft men nooit wat ontvangen (gebeurde ook al toen groningen nog het postbus adres was) grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 28 July 2011, 15:30
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Tele2 heeft ook onderkent dat er problemen waren met de afhandeling van de brieven. Nu hebben ze een andere firma de opdracht gegeven om de brieven in te scannen. Daarom dat andere postbusadres. Nogal vreemd dat in de Tele2 organisatie niemand betrouwbaar of kundig genoeg is om brieven in te scannen. Daar snap ik dus helemaal niets van. Maar ik zal wel ouderwetse denkwijzen erop na houden, vermoed ik. @ Merino Je hebt mijn volledige morele steun. Je hebt zeker een punt, dat kan niet ontkent worden. Maar je bent niet de eerste die een poging in die richting onderneemt. En ik heb nog nooit gehoord dat zulk een poging succesvol was. Als Tele2 jouw eis inwilligt, moet ze dat ook doen bij de andere klanten. En dan is het hek van de dam, zo gezegd. Daarom kan ik het antwoord al raden van Tele2. |
|
|
Merino |
Geplaatst op 22 September 2011, 14:54
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
N.a.w. Klant Amsterdam, 30 augustus 2011 Tele2 Nederland B.V. Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn Klantnummer : BXXXXX Factuurkenmerk : NLXXXXX Betreft : Bezwaarschrift Mijne dames/heren, Voor mijn Internet 20mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 juli t/m 27 augustus ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur. Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s (28-07-2011 / 27-08-2011) groot € 29,95. In die periode leverde Tele2 gemiddeld niet meer dan 5,66 Mb/sec downloadsnelheid (28,3%). Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter grootte van 29,95 – 71,7% =21,47 euro. Schriftelijke ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 15 september 2011. Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de forum worden gepubliceerd. Klant Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 23 2011 13:50:42: Quote Merino schreef: PER POST en nu ook PER FORUM n.a.w. klant Amsterdam, 02 juli 2011 Tele2 Nederland B.V. Postbus 70041 9704 AA Groningen Klantnummer: B000XXX Factuurkenmerk: NL XXXX Betreft: bezwaarschrift Mijne dames/heren, Voor mijn Internet 20Mb/s & Bellen abonnement over de periode 28 mei t/m 27 juni ’11 ontving ik onlangs van Tele2 een factuur. Met deze laat ik weten bewaar te maken tegen, in concreto, het bedrag voor Internet tot 20mb/s (28-05-2011 / 27-06-2011) * 29,95 (ex. btw). In die periode leverde Tele2 gemiddeld slechts 5,808 mb/sec downloadsnelheid = 29,04%. Derhalve verzoek ik door Tele2 voor de gefactureerde periode gerestitueerd te worden ter hoogte van 29,95 – 70,96% = 21,25 euro ex btw. Uw ontvangstbevestiging verlang ik uiterlijk op 14 juli 2011. Indien hieraan niet wordt voldaan, zal dit bezwaarschrift op de Forum worden gepubliceerd. Klant Customer Experience van Tele2 liet me weten voor de volle honderd procent aan mijn compensatiewens (zie quote van bericht 1) te zullen voldoen. Chapeau Tele2!!! Gewijzigd door Merino op 23 September 2011, 12:50 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 23 September 2011, 15:10
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Zo dan, complimenten Merino. En laat nu de brievenstroom van klanten met lage snelheid maar losbarsten. Zij hebben immers nu een referentie, waarvoor dank!! Je krijgt het druk. Ik neem aan dat je best anderen ook wil helpen, zoals dit forum jou geholpen heeft je compensatie te krijgen. Ik kop ze in ieder geval je Postbus in. Gelukgewenst!! Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Merino |
Geplaatst op 01 October 2011, 16:10
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Menigeen weet, dat tussen (toe)zeggen en uitvoeren bij Tele2 vaak een wereld van verschil zit. Dus de toezegging dat Tele2 aan mijn restitutieverzoek (bericht 1) ging voldoen omdat het niet aan de voorgehouden snelheid voldeed, beleefde ik met scepsis. Vandaag ontving ik de Tele2 credit-nota voor het volle bedrag. Het is nog niet bijgeschreven, maar toch............ Dit geeft me weer wat vertrouwen in de klantvriendelijkheid van Tele2. @ Kobus: Heeft Bill het verwijderde antwoord al teruggeplaatst? Schieten op de boodschapper is uit de tijd. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 een 7,5? Onder nul dan toch.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie