obey-robots.txt
09 December 2016, 20:16
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken

Mini-PCI WLAN kaart Davolink Modem upgraden

newsforum
Beste mensen,

Ik heb thuis problemen met het draadloze bereik, en heb al van alles geprobeerd, waaronder betere USB sticks op mijn laptops. Uiteindelijk wil ik ook wat hogere snelheden, en zou daarom graag het interne mini-PCI WLAN kaart van de Davolink (ik heb een 2020) upgraden naar een 300N versie. Hij is er zo uit, en de vervanging er zal ook zo inzitten, maar de vraag is natuurlijk of dit gaat werken.

Iemand ervaring mee?

Kijutsu
Ik heb er geen ervaring mee maar aangezien je hem in bruileen hebt is het missschien geen goed idee hem open te maken om dingen te vervangen of upgraden

cornfed
Zolang de firmware van de Davolink niets kan beginnen met de nieuwe kaart , zal hij niet werken.

Maar waarom zo ingewikkeld?

Koop een access point of wlan router met Draft N en je probleem is verholpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

newsforum
Ja, maar goed, dat is dan weer 10 watt aan stroom erbij en weer een apparaat. Als ik er makkelijk een min-PCI kaartje erbij kan prikken zou dat een mooiere oplossing zijn......iemand ervaring met het vervangen van de draadloze kaart?

cornfed
Volgens mij ben jij de eerste die zoiets wilt.
Je kan het proberen natuurlijk. Maar je zult zien dat het vergeefse moeite is.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mini-PCI WLAN kaart Davolink Modem upgraden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 29 augustus 2016, 21:55
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Eindelijk mijn modem maar nu de snelheid nog Algemeen 52 09 januari 2016, 18:08
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:41:28
| abmg02:00:21
| Gilex09:40:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?