obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Modem + Fiberspeed Ervaringen
leeg
MooizoGrin
 
jessie
@Kobus

Wat is eigenlijk het voordeel van een snelle verbinding die jij hebt?
Het enige voordeel lijkt me dat je dingen sneller van nieuwsgroepen kan plukken, maar als
dat straks strafbaar wordt heb je er ook nog maar weinig aan.
Een beetje surfen kan ik ook met een 20Mbit lijn of zijn er nog meer voordelen?
 
safraan
@jessie straks strafbaar met nieuwsgroepen??? dat is onmogelijk!! en trouwens hoe sneller hoe beter voor alles denk maar aan webcam,televisie en zo kan ik nog tientalen noemen en 53 mb is nog maar pas het begin over 2 jaar is 200 mb bijna normaal ja hoor hoe sneller hoe beter voor mij
 
kobus1960
@ Jessie,

Hier staan met enige regelmaat 1 PC en 2 Laptops aan, dat surft een stuk prettiger.
Als je een 20 Mb abbo mét TV hebt, hou je plm 12 Mb minus 5 per TV over.
Ik download idd vrij veel, het is een misverstand dat nieuwsgroepen zometeen strafbaar
zouden zijn. Zoeken op nieuwsgroepen oftewel Usenet (bakermat van internet)
zal nooit strafbaar kunnen zijn. Usenet is niets anders dan een plek waar iedereen alles
kan zetten, je zou je er eens in kunnen verdiepen. http://www.binaries4all.nl/.
Wat wel strafbaar is, is het uploaden van content waar rechten op zitten.
Nog iets wat strafbaar is/wordt zijn programma's en sites die deze illegale content aanbieden.
Zoals deze week Limewire uit de lucht is gahaald, eerder Kazaa en een deel Piratebay.
In Nederland is het juist weer FTD die een geding heeft aangespannen tegen Brein omdat
zij weer een andere manier bewandelen. Zij constateren alleen maar dat het er staat.
Uitspraak hierover volgt later dit jaar.
Maar dan nog blijft er zat over, zoals bv. spul voor nog een hobby, navigatie in allerlei vormen.
Muziek, films, boeken, verzin het allemaal maar, waar de rechten van verlopen zijn enz enz.
Bovendien zijn er nog allerlei stand-alone programma's te vinden die voor jou de nieuwsgroepen
kunnen nazoeken. En verder zijn er ook nog de betaalde sites waar je vanalles kunt halen,
deze sites betalen gewoon voor de rechten. Kortom, nog veel om je in te verdiepen.
Absoluut no offence, alleen uitleg waarvoor ik 50 Mb wil.

Fijn weekend!
Gewijzigd door kobus1960 op 29 oktober 2010, 18:04
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jessie
Ik download zelf ook veel films, ik kan er niet eens tegen kijken en dat met een 20Mbit lijntje.

Met het strafbaar worden bedoel ik het content waar het auteursrecht op van toepassing is.
In Brussel zijn ze bezig om het downloaden hiervan strafbaar te maken.
Hoe de regelgeving er uit komt te zien is natuurlijk afwachten.
Het is te hopen dat ze niet het franse model gaan gebruiken, na drie waarschuwingen wordt je internet afgesloten.

Natuurlijk is het mooi om een snelle verbinding te hebben, maar wat ik al zei, ik kan er nu al niet tegen kijken.
Dus ik zie voor mezelf eigenlijk weinig voordeel voor een snelle verbinding.
 
kobus1960
We wachten rustig af, bovendien heb ik een abbo bij Tele2 wat per maand loopt vanaf
14 December, dus kan alle kanten op Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
gpser

Quote

kobus1960 schreef:

1009034043

Wow dat is nog eens alles uit je abonnement halen.
profiel
 
kobus1960
Yep, dat was Fiber tot 60 Mb in z'n glorietijd hier, ik ben door de beslommeringen en
mijn trieste visie op de toekomst van Tele2 overgestapt naar Ziggo, allemaal probleem-
loos en in 8 dagen werkende.
Deze is van dit moment, de vrouw streamt ondertussen "serious request" op de laptop.

1077259520
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Davolink? Bij VDSL krijg je een Comtrend. Ik vermoed dat je die bedoelt.

Daar is weinig over bekend. Maar jij levert nu de eerste gegevens.
Je bedoelt zeker connecties met Torrents, zeker?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Hawkeye123
1190199941

Dit heb ik sinds vandaag, bedraad gemeten en 50cm telefoonkabel tussen modem en telefoon aansluiting.
843m. van de wijk centrale.
Voorheen had ik 11Mbit met adsl.
Interactieve tv, internet 50Mbit en telefonie.
Waar een wil is is een weg. Helaas zijn er op mijn weg wegwerkzaamheden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem + Fiberspeed Ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie