obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
verbindings problemen met wireless modem
Henlap
ik had adsl budget met eigen gekochte router/modem gèèn problemen,maar sinds ik adsl 2 MB inernet heb ik een wireless modem/router in bruikleen gekregen en sinds dien alleen maar verbindinsproblemen,de ene keer wel snel internet de andere keer "kan ie de server weer niet vinden" en dat gebeurt om de haverklap.als ik ethernet kabel aansluit dàn is er niks aan de hand,dus het zit echt in het draadloos gebeuren.Helpdesk kletst ook maar raak met "tips" oa: antenne ringetje verwijderen of de antenne platliggen,modem rechtop zette enz enz.al zo vaak gebeld word er moedeloos van heeft iemand een oplossing of het zelfde probleem??SadSad
 
Bill
Het zou ook aan storing in de buurt kunnen liggen. Met storing bedoel ik andere draadloze netwerken die jouw signaal wegdrukken!

Probeer het draadloze gedeelte eens op een ander kanaal in te stellen! Houd er wel rekening mee dat je daardoor opnieuw je WEB of WPA key opnieuw moet instellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbindings problemen met wireless modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie