obey-robots.txt
10 December 2016, 17:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2: Wij horen op-/aanmerkingen graag over de nieuwe decoders!

tele2labs
En we zijn live....

Mocht je de STB al binnen hebben en ben je er al mee aan de slag gegaan dan horen wij graag jouw op-/aanmerkingen zodat wij het product kunnen blijven verbeteren.

Ook nieuwe features die je nu mist horen wij graag.

Tele2Labs / TV Team

Mod edit;
Het Tele2Labs / TV Team heeft inmiddels aangegeven gestopt te zijn met antwoorden op dit forum, de crew heeft om motivatie gevraagd, nog niet ontvangen 18-02-10

Mod edit:
Dit topic is puur en alleen voor problemen en suggesties over de interface en diensten met betrekking tot de nieuwe Set Top Boxen.
Alle OFF-TOPIC berichten worden door de crew gewist!

Gewijzigd door kobus1960 op 18 februari 2010, 13:48
Medewerkers van Tele2, support alleen in het forum! Wie zijn nog meer medewerker van Tele2? Zie; WebServiceTele2

dannie-16
heb de HD decoder vanmiddag geinstalleerd, en kom een minpunt tegen in teletext,

ik kan d.m.v de navigatietoetsen niet bladeren door de paginas, zodat ik alleen handmatig het paginanummer kan ingeven.

erg lastig als je bijv van pagina 703 naar pagina 704 wilt, dan moet je alle twee die paginas handmatig invoeren, terwijl normaal je met de navitoets kunt doordrukken.

is hier een foefje voor???

tele2labs
Bedankt voor de feedback over de werking van Teletext.

Zijn er nog andere dingen die wij mee kunnen nemen?
Medewerkers van Tele2, support alleen in het forum! Wie zijn nog meer medewerker van Tele2? Zie; WebServiceTele2

me_good29
Decoder is makkelijk te bedienen, wel stop de decoder af en toe voor het downloaden van nieuwe tv gids.Dit is wel minder want tijdens gids downloaden valt je tv beeld effe weg.Niet handig bij het kijken van een spannende film etc.

sweeeetje
Graag wil ik even terug naar de topic!!

Beste tele2 ik heb nog wel wat aan te merken op de interface. Maar eerst de complimenten: het ziet er fantastisch uit en werk lekker snel! Dit is een hele voorruit gang en is weer helemaal van deze tijd!! TOP!

verbeterpunten wat mij betreft na 15 minuten klooien:
1. In uitzendinggemist zoeken via top10 of zender en dan programma aanklikken is niet precies te zien welke aflevering je te pakken hebt (een programma als wie is de mol) staat meerdere keren onderelkaar in de lijst. Tja, welke datum is welke?
2. als je zapt, met P+ of via de nummeric toetsenbord, blijft altijd het info schermpje staan (met info over de aflevering en aflevering die erna komt). Je moet dus na het zappen altijd op BACK drukken wil je het info scherm laten verdwijnen. Dit is niet echt ideaal. Ik zou het scherm gewoon 4 sec tonen en dan laten verdwijnen.

bedankt voor de reactie alvast!

svp. Houd dit topic zoveel mogelijk voor het antwoorden van FEEDBACK naar TELE2. Dan hebben we de rest van de fora voor het gezeur over levering, kwaliteit, afspraken etc. Laten we hier even TO THE POINT blijven en PROBEREN tele2 te helpen met de interface zodat het ons allen beter wordt.

Alvast bedankt!

X-trax
Van mij ook nog een aanvulling/verbetering

Wij hebben vandaag voor het eerst de HD decoder in gebruik en hebben diverse opties al getest en geprobeerd.

Onze punten van verbetering:

1:Bij het bekijken van uitzending gemist blijft het beeld happeren. dit is na 1 keer pauze drukken en daarna vervolgen weer opgelost maar na 3 minuten heraald dit verschijnsel zich. Waanrschijlijk zet het in de buffer van uitzending gemist. Dit is wel storend als je gewoon een programma wil kijken.

2: wij hebben geprobeerd 2 programma's op te nemen in de automatische omschakeling in beide gevallen gebeurde dit niet.

3: dit is meer een eigen mening: het lijkt mij handiger om in de gids de blauwe knop (of rode) te gebruiken om terug te gaan naar vandaag.

Verder zijn wij zeker tevreden met de beeldkwaliteit en hopen we nog meer feedback te kunnen geven via dit forum.

sweeeetje
Ik heb ook grote last van het herladen van de tv gids bij het veel vuldig zappen!

me_good29
Bij mij gebeurd het ook dat het beeld wegvalt bij het laden van tv-gids.Dit gebeurd een aantal keer, wat is hier aan te doen?????

Ik was een programma aan het opnemen, na 30 minuten werd een nieuwe tv-gids opgeladen helaas was mijn opnamen gestopt/weg.
Gewijzigd door me_good29 op 13 februari 2010, 11:09

kobus1960
Een vluchtige gedacht van mezelf, maar dat mag Tele2 zelf bevestigen of ontkrachten.
5 Mb stream voor TV kijken, 5 Mb stream voor een opname, nog even TVgids verversen, en
daar ga je in mijn optiek over de max. bandbreedte die je op dat moment hebt.
En dus een break in 1 van de 5 Mb streams?

Heb dat zojuist even getest door m'n payservers maximaal te zetten, fikse download erop.
Hierop een HD kwaliteit youtube film, en die hapert ook.
Ik ondervang dat door de max downloadspeed af te regelen, heb ik nergens last van.
Da's dus in de decoder en het modem allemaal niet mogelijk.

Tele2labs, kom eens met antwoorden?? Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

famlimburg
Waarom krijgen Tele 2 klanten met een HD decoder NIET Eurosport in HD kwaliteit ???
Eurosport zend het gehele olympische spelen in HD kwaliteit uit, gewoon een kwestie van niet door willen sturen van Tele 2 ???

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2: Wij horen op-/aanmerkingen graag over de nieuwe decoders!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:11:49
| Gilex06:01:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?