obey-robots.txt
04 December 2016, 23:24
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken

Compensatie / Factuurcorrectie i.v.m. technische problemen

goldhorn3
Ik wil Tele2 gaan vragen om een financiele compensatie i.v.m. onderstaande problemen? Zijn er al mensen die van Tele 2 toezeggingen hebben gekregen over een correctie op hun factuur i.v.m. technische problemen van de nieuwe televisiedecoder? Zo ja, hoeveel compensatie?

Ik heb momenteel de volgende problemen:
- regelmatig zwart of grijs blokkerig beeld bij wisselen input op TV (op te lossen door resetten, stekker eruit);
- geen geluid bij uit stand-by halen van de decoder (op te lossen door afstandsbediening in te stellen voor geluidsbediening van de Amino A532 en vervolgens Volume + of - te selecteren).
- Ned 1, 2 en 3 niet in HD zoals beloofd;
- Regelmatig hapering van beeld of een hoge geluidstoon tussendoor;
- Bij het sorteren van de zenders veranderd het zendernummer niet mee;
- TV-programma's opnemen in de toekomst werkt niet.
 
Gilex
Ik heb je andere bericht verwijderd, een keertje is wel voldoende Wink
Denk dat het op deze manier eerder opvalt dan in het andere topic.

En de andere problemen zijn al diverse keren voorbij gekomen, Maar de vraag wat betreft compensatie vind ik iig wel een goede Wink
Zat zelf ook al te denken over deze vraag namelijk.
Gewijzigd door Gilex op 24 februari 2010, 21:10
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Kager
Ik heb telefonische toezegging gekregen dat de eerste maand gecrediteerd gaat worden.
 
kazius004
Goedemorgen,

heb ook een telefonische toezegging gehad dat de dagen (waar ik niet optimaal gebruik kan maken van hun diensten) gecrediteerd gaan worden op de factuur.

Groetjes

Chistiaan
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Compensatie / Factuurcorrectie i.v.m. technische problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 11 20 februari 2014, 00:41
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 11 13 februari 2014, 23:21
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 6 21 december 2013, 21:36
Problemen met aansluiten van internet Storing 17 19 december 2013, 17:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:13:24
| Gilex12:06:47
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?