obey-robots.txt
08 December 2016, 16:59
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions.Dit is de verzamelbak waarmee uiteindelijk de FAQ onder navigatie mee gevuld gaat worden.Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

poort open zetten voor utorrent

com1000
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een poort forward of open zet op het modem van tele 2
heb al div pogingen gedaan maar het lukt niet bij controle blijft hij zeggen dat de poort niet open is
Heb dit nodig voor torrent's

bvd com1000
Gewijzigd door com1000 op 21 februari 2007, 18:58

jer27nl
Ja hoor, gebruik het programma zelf ook.
In eerste instantie inloggen op het modem via http://192.168.1.1.
Gebruikersnaam en ww is beide user.
Vervolgens bij advanced setup en dan NAT Virtual Servers Setup de regel toevoegen servername bijv Utor1 ,server adres de poort en het protocol -> tcp.
En in je windows moet je een statisch ipadres instellen.
Eigenlijk vind je alle info hier http://www.portforward.com/default.htm.
S6 ermee !

t2day
com1000 schreef:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een poort forward of open zet op het modem van tele 2
heb al div pogingen gedaan maar het lukt niet bij controle blijft hij zeggen dat de poort niet open is

bvd com1000

Heb je het inmiddels voor elkaar?
Ik heb het gisteren ook even gedaan, maar het lukte me bijzonder snel Grin
Als er behoefte naar is wil ik het wel uitleggen hier com1000

com1000
t2day schreef:
com1000 schreef:

bvd com1000

Heb je het inmiddels voor elkaar?
Ik heb het gisteren ook even gedaan, maar het lukte me bijzonder snel Grin
Als er behoefte naar is wil ik het wel uitleggen hier com1000

graag het is voor u torrent

t2day
Ok, ik zal proberen om het zo duidelijk mogelijk te doen Wink

Als eerste open je uTorrent.
Dan klik je vervolgens op opties -> snelheidshulp

Dan zie je onderstaand plaatje
utorrentgg7

Bij "Huidige poort:" zet je bijvoorbeeld 50000 zoals in het voorbeeld en klikt daarna op "Gebruik geselecteerde instellingen".

Klik nu op "Start" in je taakbalk en daarna op "Uitvoeren".
type "cmd" en klik op "OK"
Type in het nieuwe scherm wat nu geopend is "ipconfig" en druk op enter.

Nu heb je als het goed is het zelfde als onderstaande afbeelding:
ipconfigya0.th
(klik op het plaatje voor een grotere afbeelding)

Het in mijn voorbeeld rood omkaderde IP adres is belangrijk en moet je even opschrijven, of je scherm open laten staan!

Nu ga je naar het configuratiescherm van je modem door in je adresbalk van je webbrowser http://192.168.1.1 te typen en op enter te drukken.
Als standaard inlognaam en wachtwoord gebruik je respectievelijk: user en user.
Je bent nu in je moder/router.
Klik nu op "Advanced Setup",dan op "NAT" en daarna op "Add" in het midden van je scherm.
Vul deze precies zo in zoals in het voorbeeld hieronder, maar let op dat je bij "Server IP Address:" het IP adres invult die je hebt opgeschreven!

configschermmodempm9.th

Klik nu op "Save/Apply" en kijk bij uTorrent of je nu wel verbindbaar bent.
In mijn geval was het zo voor elkaar Wink

Ik hoop dat ik niets vergeten ben, als dat wel zo is dan hoor ik dat wel van je.
Kijk ook even of je firewall de poort die je openzet ook open heeft staan!
Ik heb er niets extra's voor hoeven doen!

Succes!

com1000
Perfect in een keer gelukt,:p:p:p heel erg bedankt voor de moeite

t2day
com1000 schreef:
Perfect in een keer gelukt,:p:p:p heel erg bedankt voor de moeite

Graag gedaan, ik hoop dat er meer mensen nog wat aan hebben Grin

Bill
Dan verplaats ik deze naar de FAQ en maak hem stickey!
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

t2day
Bill schreef:
Dan verplaats ik deze naar de FAQ en maak hem stickey!

Thanks Bill Grin

Barbarian
Ik heb de speedtouch 706 WL. Die heeft waarschijnlijk een andere handelswijze nodig om een uTorrent poort te forwarden. Kan iemand me helpen? Ik moet inloggen op de modem via 192.168.1.254 met tele2 als login en paswoord. Maar dan krijg ik een scherm dat totaal verschild van wat hier beschreven stond.
Verder heb ik al een maand geen telefoon meer en een gebrekkige internet verbinding. Vroeger lag ik er nu en dan ook wel eens af, maar dan starte alles vanzelf terug op. Nu moet ik de modem handmatig uit en terug aan zetten om terug verbinding te krijgen. Als ik niet thuis ben dan is er dus geen verbinding meer. En ik wil graag ook op mijn computer kunnen vanuit het buitenland.
Na één maand heeft Tele2 met één geautomatiseerd mailtje gezonden, eentje waarin ze vroegen naar mijn telefoon- en klantennummer (alsof ze dat niet kunnen vinden via de computer, want de rekening komt wel steeds goed terecht) en één mailtje waarin ze melden dat ze mijn gegevens hebben doorgegeven aan de bevoegde dienst. Verder noppes. Dit is al de derde keer. Nu vroeg ik me af of, als we met genoeg zijn, we niet naar de rechtbank konden stappen, kwestie van al zeker geen rekeningen te moeten betalen voor niet geleverde diensten.
Met groeten,
Barbarian

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort open zetten voor utorrent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 105 27 november 2016, 12:42
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen 4 03 juni 2016, 13:02
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk 75 17 maart 2016, 18:56
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:13:52
| Gilex09:49:45
| abmg20:55:38
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?