obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing tv decoder
jena
helaas was het gisteravond weer zover, tv decoder reageert niet meer en blijft vast hangen, harde reset helpt niet duurt ook weer 20 min. voordat er beeld is.net nu we het nodig hebben om alles op te nemen werkt het helaas weer niet.
nu idem probleem.weer geen beeld.decoder laad niet. ############
 
Gertje
storing tv decoder

Gisteren avond kreeg ik ook, tijdens het tv kijken een melding, sindsdien werkt mijn tv decoder + opslag niet meer, Alleen mijn 2e decoder doet het nog. Beide een reset gedaan, alleen raar dat niks het doet.

Nu vanochtend opgestart. ik kom wel in het menu als ik de tv aan zet, alleen geen 1 TV zender doet het.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing tv decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Advertentie