obey-robots.txt
07 December 2016, 11:31
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Verschillende vragen

helldaddy
Hoi,

Ik weet niet of hier meer mensen last van hebben en of er een antwoord op is, maar sinds we telefonie en internet hebben hebben we de volgende problemen.

* Herhaaldelijk time-outs, Dus als je online speelt, chat of andere dingen doet waarbij je "online" hoort te zijn dan duurt het ongeveer 2 tot 3 min. Daarna moet je weer opnieuw inloggen.

* Trage tot zeer trage verbinding. De test op Speedtest is nu 4,83 Mb/s Down, 0,43 Up en 52 Ms Ping. En das niet bijzonder veel, dat is met 1 pc aan, laat staan als de hele familie thuis is.

* Rare verbinding met de telefoon, lijkt net of de andere kant onder water zit.

* Soms geen kies toon.

* Maar 2 lan poorten op de router tot mijn beschikking, terwijl er 4 op zitten. Is voor de TV zegt men dan, maar ik heb geen TV van Tele2. Dus kunnen die poorten daar ook niet voor zijn.

Als ik de klantenservice bel dan begint het standaard riedeltje, Modem aan, modem uit. Computer aan/uit. Resetten. Kabeltje te lang, daarna weer te kort. Ze vragen je nog net niet op je hoofd te gaan staan, met 1 hand uitgestoken in kleermakerszit. Daarna zou ik terug gebeld worden, maar je snapt het al. Ik moet nu nog telefoon krijgen. Als je dan belt, dan begint het weer vooraan modem aan..........

Heeft iemand van jullie dit ook of heeft misschien iemand van jullie een relaas? Dit zou fijn zijn.

Groet,
Henk
Gewijzigd door helldaddy op 09 juni 2010, 13:55
 
emiel
de 2 poorten die voor de tv zijn normaal zijn gewoon gereserveert voor de tv.
Ook al heb je het niet.
Trage verbinding gebeurt soms weleens.
En de telefoonproblemen weet ik niks van.
 
Gilex
Aansluiting op je isra al bekeken of de draden goed zijn aangesloten? Hier op het forum is daar wel info over te vinden.
Het klopt wat betreft de aansluitingen opw het modem. 2 utp poorten zijn alleen voor de iptv diensten.
En tja de helpdesk, dat is tele2....
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Tele2 Webcare
Beste Helldaddy,

Ik begrijp uit je posting dat je problemen ondervindt met de verbinding/time-outs en telefoon. Graag wil ik bekijken waar dit door wordt veroorzaakt. Zou je alsjeblieft je postcode/huisnummer of klantnummer naar mij toe willen sturen in een PB. Graag ontvang ik ook een telefoonnummer waar we je op kunnen bellen voor een eventuele troubleshoot. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
helldaddy
Tuurlijk je moet iedere keer als je Tele2 belt alles nakijken, dus ook dat gedaan.

25 cm vanaf punt waar de kabel binnen komt naar modem, gaat via stekkertje. die verbinding is ook pas slechter geworden nadat ik telefonie erbij heb.
Maar dan ben je er makkelijk vanaf, er zitten 4 lan poorten op, deze heb ik ook altijd kunnen gebruiken. Echter sinds ik telefonie hebt kan ik er maar 2 gebruiken.
Als die wel eens traag is die verbinding hoor je mij echt niet, sinds (daar is ie weer) ik telefonie heb is deze flink gezakt.

Ik heb het idee, maar dat kan aan mij liggen, dat je daar op een andere router gegooid word, en ik denk dat je met veel meer mensen deze moet delen. Dit zou mijn trage verbinding verklaren, maar als ik dat aandraag bij de klantenservice dan kan dat niet.
Ik snap ook best dat je 20 mb/s niet haalt, maar is 5 of 7 teveel gevraagd? Zelfs dat hoeft nog niet eens, het enige wat ik vraag is een stabiele verbinding en een niet te hoge ping. Dat is alles.
Over de telefoon, het zou fijn zijn als ik niet vanuit een vissenkom bel.
Hiervoor was dit alles niet zo een probleem, kon gewoon bellen via KPN en internet liep ook wel aardig via Tele2.
Het kan anders want toen ik een andere provider had voor internet, had ik wel stabiele verbinding met lage ping. Dus het kan wel op deze lijn.

Zo dat lucht op!!!!!!!
 
cornfed
Heb je een PB gestuurd naar Webcare met je gegevens?
Tele2 zal een technisch onderzoek moeten starten naar je verbinding.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
helldaddy
zeker, ik wacht met spanning af!!
 
cornfed
Dat kan soms wel even duren.
Hou ons maar op de hoogte.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
helldaddy
Zal ik zeker doen. Als er nieuws is meld ik het hier.
 
helldaddy
Dit is zoals het nu is

841938058

841925271

Daar zit 10 min verschil in, met 1 PC aan....... En zo schommelt het altijd heen en weer.

Dit is de afstand hemelsbreed van de centrale, 1835 meter. Theoretisch zou je dan tussen de 12 en 16 over moeten houden.
Gewijzigd door helldaddy op 10 juni 2010, 10:36
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verschillende vragen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vragen over Tele2 Algemeen 13 26 januari 2012, 23:36
verschillende vragen Algemeen 3 19 maart 2011, 14:59
Vragen, antwoorden en de ZOEK functie Algemeen 1 04 augustus 2010, 00:23
Vragen over draadloos modem Algemeen 18 01 mei 2010, 21:01
Vragen mbt Tele2 internet+bellen+tv Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 10 09 maart 2010, 23:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:56:24
| Gilex04:19:04
| abmg14:53:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?