obey-robots.txt
08 December 2016, 17:00
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Problemen met saldo checken/opwaarderen Tele2 Champion

HMK
Het lijkt erop dat Champion toch echt het zorgenkindje van Tele2 is.

Ik wilde even checken hoeveel saldo m'n moeder nog op haar Tele2 kaartje heeft staan, maar als ik op www.tele2.nl op de "Prepaid Champion" link klik, kom ik uit op "Prepaid Online" en daar wordt het telefoonnummer niet herkend. En ik doe het echt goed, ik tik in 6telefoonnummer en niet 06telefoonnummer, gezien er al standaard +31 voor gezet wordt.
Niet alleen mijn moeders nummer herkend hij niet, maar ook m'n andere Champion telefoonnummer niet. Wat ik ook doe, ik krijg steds te zien "Onjuist telefoonnummer".

Hoe lang gaat dit nu weer duren?
Wanneer kan ik weer normaal inloggen om het saldo te bekijken en eventueel te upgraden?!

kobus1960
Misschien wel al te simpel, maar het is dan +31 6 en dan het nummer, dus de 6 wel!!

Herstel, niet goed gelezen, excuus.
Gewijzigd door kobus1960 op 21 juni 2010, 14:41
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

omega88
Bij mij hetzelfde probleem. Terwijl het daarvoor altijd vlekkeloos verliep.
Heb net tele2 gesproken. Blijkt dat er een nieuwe inlog website voor champion is. Deze is gisteren 20 juni geplaatst. Vandaag werken ze de foutjes bij. Ik moest het aan het eind van de dag nog maar een paar keer proberen.
Wel lastig want ik heb geen beltegoed meer.

omega88
Ok ik denk dat ik het weet. Ik heb uit pure wanhoop het rechterscherm ingevuld; dus "nieuwe gebruiker".
Dan krijg je een tijdelijk inlogcode gesmst.
Daarna heb ik weer mijn persoonlijke gegevens ingevuld.
In het volgende scherm kwam ik binnen en daar verschenen alle gegevens die ik in de oude situatie ook had. Ook het verbruik en het huidige saldo. Daar kon ik ook weer opwaarderen.
Het lijkt me niet dat dit de situatie is waar tele2 mee door wil gaan. Maar het werkt (op eigen risico).

HMK
Niet echt handig van Tele2. Vooral omdat mijn moeder geen internet heeft, en ik het dus van mijn huis uit moet regelen.
Nouja, mocht het over een paar dagen niet veranderd zijn, dan zal ik jou methode eens proberen, Omega.
Bedankt voor de tip.

Arie Gateau
Het werkt nog steeds niet wat je ook doet (inloggen, wachtwoord opnieuw aanvragen of (her)registreren), en Tele2 meldt dit niet op zijn mededelingen. En dat is dus kennelijk nu al 6 (!) dagen aan de gang.
Probeer in hun 'virtuele assistent' eens de woorden: champion online, of: prepaid online in te tikken, en ook dan begrijpt die assistent niet waar je het over hebt, dat heeft dat ding overigens nooit gedaan: Tele2 Champion was altijd een onbekende voor die stomme assistent. Een gewone e-mail verzenden is niet mogelijk bij Tele2 Sad en de telefonische klantenservice van tele2 zegt dat zij geen service verlenen aan Champion online. Hun product suckt dus als jewelste.
Een goedkoop abootje van Ben is dus het advies zeg ik maar.

HMK
Sterker nog...."Champion opwaarderen" is nu helemaal van de hoofdpagina van Tele2 verdwenen.
Vroeger stond er in een frame aan de rechter kant een mogelijkheid om direct naar Champion te gaan, maar die is nu weg.
Waarom besluipt mij het gevoel dat Tele2 de hele Champion tak probeert te ontmoedigen en wellicht zelfs af te stoten?

Edit: Via een grote omweg ben ik op deze link gekomen:
http://se.tele2.nl/mobiel/prepaid_online_opwaarderen.html
Standaard wordt de content geblokked door IE, maar als je toestemming geeft de niet gecertificeerde inhoud toch te tonen, dan krijg je upgrade mogelijheden. Ik heb nog niet geprobeert op te waarderen, want ik vind het toch wel een wazige boel.
Gewijzigd door HMK op 26 juni 2010, 18:13

Arie Gateau
Inderdaad, dat werkt op die manier wel. Hoe heb je dat gevonden? En ik denk dat als je nu geen tegoed meer hebt dat het ook nog lukt als je probeert langs die weg op te waarderen.
Een half jaar terug kon je nog switchen van Champion naar gewoon prepaid en weer terug, met nummerbehoud. Wat handig was als je naar het buitenland ging. Maar dat kan nu ook niet meer.
Overigens vond ik ook een oud (werkend) e-mailadres om de klantenservice te bereiken via Outlook: vragen-nl@tele2.com
Je moet wel wachten op antwoord tot je ons weegt...

HMK
Ik heb op www.tele2.nl in de "zoeken" balk gewoon "Champion" ingetikt. In de resultaten heb ik de eerste link gepakt.
Er staat ook een pagina bij waarop staat:

Nieuwe naam en tarieven voor Tele2 Prepaid Champion!
Tele2 een nieuwe website voor Tele2 Prepaid Champion! De naam van Prepaid Champion zal dan veranderen in Prepaid Online.

Per 15 juli worden de lokale tarieven van Tele2 Prepaid Champion verlaagd. Je betaalt dan altijd de eerste minuut volledig en daarna per seconde. Om het nog goedkoper en inzichtelijker te maken, schaffen we het starttarrief af!

(edit: Laat ik de link er even bij zetten: http://se.tele2.n...ieven.html )

Dus nog niet álle hoop is vervlogen. Maargoed, inloggen zoals vanouds om even je saldo te checken is er niet meer bij, dus ik weet nogsteeds niet hoeveel saldo er nog op mijn moeders mobieltje staat.
Het is maar goed dat ze ook een Simyo mobieltje heeft. Dan kan ze in elk geval bellen als ze van huis is en er gebeurt wat. Shock
Gewijzigd door HMK op 26 juni 2010, 21:28

bartvries
Je kan bij Tele2 prepaid ook je saldo checken zonder in te loggen op hun site.
kies *111# en druk dan de ZEND knop Je krijgt dan een gratis sms met het saldo. Deze dienst kost niks (doe maar eens een paar keer dan zie je dat het saldo gelijk blijft)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met saldo checken/opwaarderen Tele2 Champion', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen 9 02 november 2016, 06:11
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:14:36
| Gilex09:50:29
| abmg20:56:22
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?