obey-robots.txt
07 December 2016, 11:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken

Stylish Profile Trojan horse - wat nu?

Bea
Ik weet niet of hier iemand aanwezig is die me kan helpen of dat het wel goed geplaatst is....maar probeer het gewoon. Vandaag liet ik de virusscan m'n PC weer 's doorlopen - krijg ik de melding dat bovenstaand virus op m'n PC zit en NIET door m'n virusscan(Norman) verwijderd kan worden! Is er hier op dit forum wellicht een snellere oplossing dan de Helpdesk van Norman om dit virus eraf te krijgen? Het schijnt een applicatie te zijn die via Facebook erop komt als ik het goed begrepen hebt, maar ik HEB op deze (nieuwe) PC helemaal geen Facebook! Alvast bedankt!

cornfed
Ik ken het bestand niet.
Maar het zal wel in de cache van je browser zitten.
Je geeft niet aan waar het bestand zit.

Upoload het bestand hier naar toe: http://virusscan....
Dan wordt het bestand flink getest door alle virusscanners en dan weet je zeker of het een
virus is of een valse melding van Norton.

Bea
Bedankt, dat heb ik nu gedaan maar het genoemde programma geeft aan dat er geen malware gevonden is. Het 'virus' (als het dat dus is) staat bij downloads. Maar ik vind het alleen maar via het logboek van Norman, niet als ik via verkenner zoek. Of ben ik nu heel dom bezig....? Bedankt in ieder geval voor je hulp Cornfed.

cornfed
De verkenner laat niet altijd alle bestanden zien die op de harde schijf staan.
Je kan dat instellen in Windows om dat wel voor elkaar te krijgen.

Ik gebruik een veel handiger programma zoals Total Commander.

jpt
ik gebruik malwarebytes
heeft bij kennissen al diverse hele nare dingen weggehaald.
die andere programma s niet wegkrijgen
programma is gewoon te downloaden(even googlen)
als je het instaleert wel updaten laten en meteen programma starten(staan al aangevinkt)
scannen duurt wel even maar tot nu toe met goed resultaat bij iedereen waar ik het gebruikte.
voor het complete programma(compleet werkend )moet je betalen .
maar vrije versie werkt gewoon zonder realtime protection

alleen even kijken of dit dan niet botst met je norman.

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!

Bea
Bedankt voor de tip! Ik kreeg echter een uur later dezelfde tip & een uitgebreide uitleg via de Helpdesk van Norman. Daar ga ik zo mee aan de slag.

Bea
Nou volgens de Norman Helpdesk zit er geen virus op m'n PC (gecheckt via remote). Op mijn vraag waarom NVC dan aangeeft dat er een Trojan Horse aanwezig is had men geen antwoord. Net zomin als op mijn opmerking dat NVC toch melding geeft van een virus en hoe zo'n valse melding er dan opkomt. Tijd voor een ander virusprogramma wellicht?.... Anyway, storm in een glas water dus blijkbaar.

cornfed
Ach, valse meldingen zie wel vaker.
Daarom gaf ik je een tip uit bericht #2.
Dan kan je alle virusscanners op een bestand los laten en dan zie wat er werkelijk aan de hand is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stylish Profile Trojan horse - wat nu?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:52:51
| Gilex04:15:31
| abmg14:49:58
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?