obey-robots.txt
06 December 2016, 13:06
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken

Ellende voorbij??????

vicom
Na weer enkele weken ellende na de update (stilstaand beeld wegvallend geluid) heb ik van de week gebeld met Tele2 over mijn factuur,gelijk gezegd dat ik een terug gave wilde ,een heel vriendelijke dame vroeg me waarom probleem voorgelegd en ze ging gelijk meten,daaruit bleek dat mijn verbinding heel erg fluctueerde en maakte gelijk een afspraak voor een monteur. Die is vandaag geweest hheft een kabel vervangen van het irsa punt naar mijn modem en ging alles uitproberen.Nu kan ik ook kijken via HDMI en opnemen op een ander kanaal,als dit zo blijft ben ik tevredenSmile.

Vicom

kobus1960
Als alle klachten zo makkelijk te verhelpen zijn is het hier over een week een
oase van rust, goed te horen Grin

Hou ons op de hoogte!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

vicom
Nou nee hoor de ellende is alleen maar erger geworden,gister avond kon ik helemaal niet meer kijken ja naar DIA'S.
Dus Danielle maar weer eens benaderen kan ze er weer eens achterheen gaan.

Vicom

kobus1960
Dat gaat hopelijk weer werken voor je....., als je Danielle nog kan bereiken tenminste.
Zij is van de aardbodem verdwenen en Tele2 Webcare laat de klant keihard vallen.

Gilex
Ze is/zijn idd al een paar dagen niet meer hier op het forum geweest, zag wel dat ze nog twitterend actief zijn.

kazius004
het word tele2 te heet onder de voeten! heb ze ook al diverse malen een bericht/mail gestuurd over mijn problemen, maar omdat ze fout zitten hoor je niks van ze

vicom
Ik had Danielle een mail gestuurt met mijn gegevens en werd promt terug gebeld ze is dus wel degelijk aktief

Vicom

Gilex
Ze is inmidels ook weer op het forum geweest. tussen 24 sept en nu vandaag is ze afwezig geweest hier iig....

kobus1960
@Vicom
Blijven pushen dus, vervelend maar nodig bij dit bedrijf.
Zie ook; tele2 klanten(service)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ellende voorbij??????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Na overstappen al weken ellende Algemeen 3 19 december 2011, 20:48
Problemen met dit forum door storing in datacentrum voorbij! Algemeen 1 03 oktober 2008, 11:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:15:41
| Gilex05:55:12
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?